printlogo


کد خبر: 228119تاریخ: 1400/1/31 00:00
خبر

یک خرید دیگر برای طلایی پوشان
قائمی هم سپاهانی شد
فرهاد قائمی به جمع طلایی پوشان والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست. در ادامه فصل نقل و انتقالات والیبال کشور، فرهاد قائمی ستاره چپ دست تیم ملی والیبال ایران پس از انجام مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه به تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.
این ستاره تیم ملی والیبال دو قهرمانی بازی‌های آسیایی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ دو قهرمانی آسیا در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ و یک مقام سومی در جام بزرگ والیبال قهرمانان جهان را در کارنامه خود دارد.سپاهانی‌ها پس از سومی در لیگ اخیر و از دست دادن قهرمانی، واضح است که برای لیگ آینده و سومین حضور لیگ برتری خود برنامه و قصد جدی برای قهرمانی دارند. آنها طی روزهای گذشته یک خرید بزرگ و پر سر و صدا هم داشتند و امیر غفور را برای بازی در لیگ آینده به خدمت گرفتند.اینطور که به نظر می‌رسد سپاهان در لیگ آینده هم با رحمان محمدی راد وارد رقابت‌ها خواهد شد و ستاره‌هایی چون میرزا و مجرد را هم در اختیار دارد.
 
 
حضور کمکی لژیونرهای هندبال در جام باشگاه‌های آسیا
الله کرم استکی و احتمالاً شاهو نصرتی دو لژیونر حاضر در لیگ هندبال رومانی قرار است در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تیم شهید شاملی کازرون را همراهی کنند.
مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا قرار است با ۲۰ روز تعویق از ۲۲ خرداد در عربستان استارت بخورد. تیم شهید شاملی کازرون نایب قهرمان فصل ۹۸-۹۹ لیگ هندبال قرار است برای حضور در این مسابقات از دو لژیونر حاضر در لیگ رومانی استفاده کند.به همین منظور مسئولان باشگاه شاملی مذاکراتی را با الله‌کرم استکی و امین یوسف نژاد که دو لژیونر حاضر در تیم بوزائو رومانی هستند انجام داده‌اند. البته حضور یوسف‌نژاد در این مسابقات به دلیل شکستگی دستش در لیگ رومانی منتفی شده و قرار است اگر بتوان اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات را تغییر داد شاهو نصرتی دیگر بازیکن تیم بوزائو رومانی جایگزین شود.
هندبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا دو نماینده دارد. مس کرمان و شهید شاملی کازرون که برای نخستین بار قرار است در این مسابقات شرکت کنند.
جام باشگاه‌های آسیا از ۲۲ تا ۳۱ خرداد در جده عربستان انجام می‌شود.
 
 
کاراته‌کاها 7 اردیبهشت به لیسبون می‌روند
اعضای تیم ملی کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی، هفتم اردیبهشت ماه راهی لیسبون می‌شوند. آخرین مرحله از رقابت‌های کسب امتیاز ورودی المپیک، لیگ جهانی کاراته پرتغال است که طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن «آلتیک» شهر لیسبون برگزار می‌شود. کاراته کاهای کشورمان سه‌شنبه (هفتم اردبیهشت ماه) تهران را به مقصد لیسبون ترک می‌کنند. این تیم پس از ترک تهران و توقفی کوتاه در شهر استانبول راهی لیسبون می‌شود.
این دوره از مسابقات طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی جمعه (دهم اردیبهشت ماه) با برگزاری رقابت‌های کاتای انفرادی زنان و تیمی مردان، مبارزات کومیته اوزان ۶۰-،۶۷- و ۷۵- کیلوگرم در بخش مردان، ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم زنان آغاز می‌شود.
شنبه (یازدهم اردیبهشت ماه) کاراته کاها در کاتای انفرادی مردان، تیمی زنان، کومیته اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان، ۶۱-،۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم زنان به روی تاتامی می‌روند. یکشنبه (دوازدهم اردیبهشت ماه) نیز رقابت‌های رده بندی و فینال کلیه بخش‌ها برگزار می‌شود.
فاطمه صادقی، نگین باقری، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی، حمیده عباسعلی، امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده کاراته کاهای ایرانی حاضر در این رویداد هستند.
 
 
 

 


Page Generated in 0.0055 sec