printlogo


کد خبر: 228118تاریخ: 1400/1/31 00:00
دومین رقابت مهرام – گرگان در فینال لیگ بسکتبال
تلاش برای جبران مافات

سری فینال لیگ برتر بسکتبال آغاز شد و امشب هم دومین مسابقه خود را پشت سر خواهد گذاشت. 
در بازی اول بین مهرام و شهرداری گرگان، این تیم مهران شاهین طبع بود که مسلط تر و بهتر بازی کرد و به مهرام خسته از پنج بازی پشت سر هم اجازه عرض اندام نداد.
به این ترتیب در نخستین رقابت فینال لیگ بسکتبال، شهرداری گرگان با نتیجه 84 بر 72 مهرام را شکست داد تا به بیست و دومین برد پیاپی خود برسد. بردهایی که هیچ شکستی در بین‌شان نیست و هنوز تیمی در لیگ برتر پیدا نشده که بتواند گرگانی ها را شکست دهد.
شهرداری گرگان در این مسابقه تقریباً در تمام طول بازی از حریف خود پیش بود و مهرام اگرچه در برخی لحظات کوارتر سوم اختلاف را به عدد 3 هم کاهش داد اما تدابیر شاهین‌طبع باز هم برتری را به شهرداری داد تا در سری فینال، با یک پیروزی پیش بیفتند.
دیدار دوم فینال امشب برگزار خواهد شد. دیدار مهمی که قطعاً مهرامی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا برد دوم را به حریف ندهند و کارشان از این دشوارتر نشود.
فشار شدیدی که به مهرام در سری پنجگانه نیمه نهایی مقابل نفت آمد، انگار که باتری این تیم پرستاره و قدرتمند را خالی کرده و زمان مناسبی هم برای ریکاوری در اختیارشان نبوده است. 
گرگانی‌ها اما در نیمه نهایی خیلی زود کار را تمام کردند و زمان قابل توجهی هم برای ریکاوری در اختیار داشتند. به همین خاطر هم خیلی شاداب‌تر و مطمئن‌تر شوت زدند و همین عامل هم منجر به پیروزی آنها شد.
در طرف مقابل دیگر تأثیر بازی‌های سخت مقابل نفت، عود کردن مصدومیت صمد نیکخواه است که در بازی چهارم 43 دقیقه تمام در زمین بود. آن هم به عنوان یکی از مسن‌ترین بازیکنان لیگ. به همین خاطر هم حالا شرایط چندان خوبی ندارد و باید دید در بازی امشب چه میزان می‌تواند بازی کند.
سری فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که به سه برد دست پیدا کند، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

Page Generated in 0.0053 sec