printlogo


کد خبر: 228116تاریخ: 1400/1/31 00:00
برای قهرمانی با چین، ازبکستان و قزاقستان رقابت میلیمتری داریم
علی جباری:اگر رستمی اجازه دهد خودم برایش وزنه می‌گیرم

ایران ورزشی - علی جباری مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با اشاره به شرایط تیم ملی وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌گوید: «بچه‌های تیم ملی شرایط خوبی دارند اما ما برای کسب سکوی قهرمانی چون با ترکیب ناقص (9 نفره) قرار است به مصاف رقبای قدرتمند خود مثل چین، ازبکستان میزبان و قزاقستان برویم، قطعاً کار سخت و جدال میلیمتری تا روز پایانی مسابقات خواهیم داشت.»
مربی باتجربه تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص رقابت حساس دسته 89 کیلوگرم و تدابیری که برای پیشگیری از شرایط خاصی که کیانوش رستمی در مسابقات قبلی تجربه کرده، در نظر گرفته شده؛ می‌گوید: «من در این مدت خیلی با کیانوش در خلوت و هنگام تمرین صحبت کردم. او وزنه‌بردار حرفه‌ای و باهوشی است اما تأکید دارد که در تاشکند اگر دنبال سهمیه المپیک است باید وزنه‌های خوبی ثبت کند و سکوی قهرمانی را در دسته 89 کیلوگرم به خود اختصاص دهد اما من به او گفتم در روز مسابقه اگر خودش صلاح می‌داند اجازه دهد تا من کنارش باشم و ضمن تر و خشک کردن او در کورس رقابت برایش وزنه هم بگیرم. فعلاً که این وزنه‌بردار چراغ سبز نشان نداده است اما هرچه باشد او یک قهرمان ملی است و عضو تیم ملی وزنه‌برداری ایران است. به همین دلیل من سعی می‌کنم هر طور شده کنارش باشم و در زمان تمرین و مسابقه او را از نظر روحی و روانی و مسابقه‌ای شارژ کنم.
جباری در خصوص علت اعزام نشدن علی هاشمی به مسابقات آسیایی ازبکستان نیز تأکید دارد: «من خودم شخصاً چند مرتبه با علی تلفنی تماس گرفتم تا از او خواهش کنم بیاید سرتمرین و مسابقات آسیایی را از دست ندهد اما این وزنه‌بردار پاسخم را نداد. به نظرم علی هاشمی خودش نمی‌خواست و تمایلی برای حضور در تاشکند نداشت چون او وزنه‌برداری است که اگر بخواهد جایی باشد هر کاری می‌کند تا آن مسابقه را از دست ندهد. بالاخره ما هم به عنوان مربی شخصیت حقوقی و حقیقی داریم. این نمی‌شود که به وزنه‌بردار مدام التماس کنیم که بیاید اردو.»
جباری در خصوص وضعیت سهراب مرادی و بقیه بچه‌های ملی‌پوش هم می‌گوید: «هم سهراب و هم بقیه بچه‌ها از نظر روحی و انگیزشی در شرایط خوبی قرار دارند اما خب باید منتظر ماند و دید که روز مسابقه آیا روز آنها هم هست تا با بدنی آماده به مصاف رقبا بروند یا خیر.»
 

Page Generated in 0.0053 sec