printlogo


کد خبر: 228112تاریخ: 1400/1/31 00:00
اصلاح فوتبال تهران، مردمی‌ترین مأموریت شما

صادق رئیسی کیا
 
ریاست محترم فدراسیون فوتبال
اعضای محترم هیأت رئیسه
دبیرکل محترم فدراسیون
درود و صد درود
جان‌ کلام
شأن حرفه‌ای کافی نیست. شأن مردمی داشته باشید.
مقدمه
شخصاً حضور جوانان تحصیل‌کرده و شایسته در نهادهای ورزشی کشور را همواره و طبعاً دوست داشته‌ام و بر همین اساس، حضور رئیس و هیأت رئیسه جوان‌تر از گذشته در فدراسیون فوتبال را برای پیشرفت فوتبال کشور، فرصتی مغتنم می‌دانم و تا جایی که تصمیمات و فعالیت‌های فدراسیون فوتبال با موازین علمی و قانونی سازگار باشد بدون توجه به اینکه مورد چه سرزنش‌ها یا اتهاماتی قرار گیرم بدون تردید از آنها دفاع می‌کنم. و البته عده‌ای از اهالی فوتبال نیز نسبت به تصمیمات و اقدامات شما همین دیدگاه و رویه را دارند.
این بدان معنی است که شما در فرض اتخاذ تصمیمات عالمانه و قانونی، خواهید توانست شأن حرفه‌ای خود و فدراسیون را اثبات کنید. فدراسیون فوتبال و شما البته تا شأن مردمی پیدا نکنید، اعتماد و سرمایه اجتماعی چندانی به دست نخواهید آورد. اگر فوتبال و فدراسیون فوتبال برای مردم و در سمت مردم نباشد و اعتماد مردم و هواداران فوتبال را به خود جلب نکند، بی‌دفاع، بی‌هویت و زیانکار می‌شود و به شکوه و تعالی نمی‌رسد.
جناب آقای عزیزی خادم:
می‌فرمایید بعضی از بزرگان و خوبان فوتبال حاضر به همکاری با فدراسیون فوتبال و قبول سمت در فدراسیون فوتبال در وضعیت کنونی نشده‌اند؟
می‌دانید برای چه؟
برای اینکه فدراسیون فوتبال با مردم فاصله گرفته و شأن مردمی‌اش دچار فاجعه و آسیب جدی شده است.
بحث اصلی
اصلاح وضعیت فوتبال و هیأت فوتبال تهران را فوری‌ترین و مهم‌ترین گام خود برای حرکت به سوی مردم بدانید. برای قرار گرفتن فدراسیون فوتبال در سمت مردم، هیچ کاری مهم‌تر از رسیدگی فوری به وضعیت فوتبال و هیأت فوتبال تهران وجود ندارد. تا زمانی که در هیأت فوتبال تهران که زیر چشم و گوش شماست، تغییر ایجاد نکنید، بسیاری از اهالی و نام‌آوران فوتبال باور نمی‌کنند که شما و فدراسیون فوتبال، مردمی هستید.
با تغییر فوری و مثبت در وضعیت فوتبال و هیأت فوتبال تهران به خودتان و فدراسیون فوتبال شأن مردمی خواهید داد و آنگاه اهالی فوتبال شما را در قلب خود جای خواهند داد و در این صورت دست‌های توانمند زیادی برای همراهی و موفقیت به سوی شما و فدراسیون فوتبال از آستین بیرون خواهد آمد.
رئیس و اعضای محترم هیأت رئیسه و دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران:
وقتی در مقابل سخن و رفتار مخرب بعضی از افراد نسبت به بعضی از اقدامات درست‌تان از شما دفاع می‌کنم با امثال این جملات مورد سرزنش قرار می‌گیرم: «تا زمانی که فدراسیون فوتبال مردمی نشده و تکلیف هیأت فوتبال تهران را مشخص نکرده است از اقدامات اولیه و سطحی آنها دفاع نکنید.»
به من می‌نویسند: «فدراسیون عزیزی خادم با این هیأت فوتبال به هیچ وجه مردمی نیست.»
می‌گویند: «کمی صبر کن ببین برای این مشکلات فوتبال، بالاخره دکتر عزیزی خادم چه کار می‌کند؟ و چه تصمیمی می‌گیرد؟»
رئیس و اعضای محترم هیأت رئیسه و دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران:
مطمئنم که شما از مردم هستید و به نفع مردم و به نفع فوتبال می‌اندیشید. در مقام یک کارشناس و یک نظاره‌گر مستقل، معتقدم که همه باید به این فدراسیون کمک کنیم و عمیقاً باور دارم که اگر برای تعالی فوتبال و برای مبارزه با بعضی از کانون‌های تاریکی و فساد در فوتبال از مردم کمک نگیرد این بازی را خواهید باخت.
اگر برای دستیابی به شأن مردمی جهت فدراسیون فوتبال گام برندارید، هجمه‌ها و سپس سهم‌خواهی‌ها امان شما را خواهند گرفت. بسیاری از اهالی فوتبال، منتظر حرکت شما و فدراسیون فوتبال به سوی مردم هستند. خیلی سریع باید کارهایی را به نفع مردم انجام دهید تا از پشتیبانی مردم بهره‌مند شوید.
اصلاح فوری وضعیت فوتبال و هیأت فوتبال تهران می‌تواند بزرگترین و مهم‌ترین گام شما به سوی مردم باشد. مردم هرگز دوست ندارند که فراموش‌شان کنید. سکوی مردمی خودتان را تقویت و حفظ کنید. انبوهی از مشتاقان فوتبال در تهران یعنی در مقر فدراسیون فوتبال و در همسایگی شما انتظار دارند در فوتبال و در هیأت فوتبال تهران، تحولات و تغییرات مثبت گسترده و فوری ایجاد کنید. مشتاقانه منتظر اصلاحات فوری و مثبت در فوتبال تهران هستیم.

Page Generated in 0.0059 sec