printlogo


کد خبر: 228089تاریخ: 1400/1/31 00:00
دو نیمه متفاوت برای پرسپولیس
گل‌محمدی، برنده نبرد اندیشه‌ها

نیما نکیسا – دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی
 
بازی پرسپولیس برابر الریان نبرد اندیشه‌ها بود. یحیی گل‌محمدی نیمه مربیان را از لورن بلان مشهور و پرآوازه برد. مقابل تیمی مثل الریان با سرمربی نامدارش اگر در نیمه اول یک بر صفر عقب بیفتید، بازگشت‌تان خیلی سخت می‌شود. با تیم پاس مقابل الریان در دوحه و تهران بازی کرده‌ام و می‌دانم این تیم با پیش افتادن کار را برای حریف خود سخت می‌کند. نکته مهم این مسابقه باز شدن پای شهریار مغانلو به گلزنی بود و امیدوارم هرچه ‌سریع‌تر برای آل‌کثیر هم این وضعیت ایجاد شود تا بتواند خودش را از لحاظ روحی به سطح ایده‌آلی برساند.
شانسی که پرسپولیس آورد این بود که بلافاصله پس از به ثمر رساندن گل اول، گل دوم را هم وارد دروازه الریان کرد. این موضوع سبب شکستن کمر تیم قطری شد. خود شجاع خلیل‌زاده هم 3-2 موقعیت تک به تک را از پرسپولیس گرفت و این بازیکن هم خیلی خوب بازی کرد. تیم یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم عملکرد کاملاً متفاوتی از نیمه اول ارائه کرد. پرسپولیس در نیمه دوم سراسر هجومی بود که فعل خواستن را صرف کرده و پرتلاش و خستگی ناپذیر نشان داد.
اسطوره‌ای به نام سیدجلال در پرسپولیس حضور دارد که مانند یک ستون بالاترین کمک را به این تیم و کادرفنی‌اش که همگی آنها حاصل مکتب پرسپولیس هستند، می‌کند. در بازی با الریان کمال کامیابی‌نیا هم عملکرد خوبی داشت. سیامک نعمتی هم فوق‌العاده بود و در شب تولدش خوب کار کرد. امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده همین قدر با اقتدار، بشاش و شاداب باشد و بتواند دل مردم را شاد کند.پرسپولیس نشان داد عزم خود را برای رسیدن به قهرمانی جزم کرده است. البته من به سه نماینده دیگر کشورمان هم امیدوار هستم و دوست دارم همگی به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند زیرا پتانسیل این کار را دارند.

Page Generated in 0.0054 sec