printlogo


کد خبر: 228076تاریخ: 1400/1/31 00:00
سوژه

تبریزی: با دست گل نزدم
مرتضی تبریزی مهاجم گل‌گهر سیرجان تأکید کرد در بازی با پیکان با دست گل نزده است. تبریزی درباره پیروزی تیمش در بازی با پیکان و جنجال‌هایی که بابت گلی که به ثمر رسانده بود، می‌گوید: «من این گل را با کتف و شانه زدم و به هیچ عنوان از دستم استفاده نکردم. اگر هم از دستم استفاده می‌کردم همه چیز را صادقانه می‌گفتم ولی من با دست گل نزدم. متأسفانه در این بازی دوربینی پشت دروازه نبود که تصویر آن گل را واضح بگیرد تا مشخص شود من با دست گل نزدم.» مهاجم تازه‌وارد گل‌گهر در ارتباط با شرایط فعلی تیمش و اینکه آیا می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، توضیح می‌دهد: «خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و دو برد اخیر هم باعث شد وضعیت‌مان در جدول بهتر شود. ما برای کسب بهترین رتبه تلاش می‌کنیم و نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم، امیدوارم در نهایت بهترین اتفاقات برای گل‌گهر رخ بدهد.» مرتضی تبریزی در مورد اینکه آیا تعطیلی لیگ برتر به ضرر گل‌گهر نشد؟ می‌گوید: «طبیعتاً تعطیلی لیگ می‌تواند به ضرر تیم‌هایی باشد که شرایط خوبی داشتند و ما هم در بهترین فرم ممکن قرار داشتیم. با این حال تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ هم نتایج خوبی بگیریم.» تبریزی درباره کار کردن با امیر قلعه‌نویی هم صحبت‌های جالبی دارد: «امیرخان یک مربی باتجربه و کاربلد است و همیشه به شاگردانش اهمیت می‌دهد. کار کردن با این مربی لذت‌بخش است، من هم تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم.»
 
 
انتقاد هواداران السد از ژاوی آغاز شد
با وجود قهرمانی مقتدرانه السد در لیگ قطر که بدون شکست و با رکوردهای بی‌سابقه تحقق یافت، ناکامی ژاوی در لیگ قهرمانان آسیا موجب انتقاد از او و شاگردانش شده است. به نقل از روزنامه الرایه قطر، هواداران السد بعد از شکست این تیم مقابل النصر عربستان خشمگین شدند چراکه این شکست برای آنها غیرمنتظره بوده و السد در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان ضعیف و دور از انتظار ظاهر شده است. آنچه در دو هفته ابتدایی از السد دیده شد تناسبی با رویاها و اهداف این تیم در رقابت‌های قاره‌ای نداشت. تساوی در هفته اول مقابل فولاد ایران و شکست با سه گل مقابل النصر عربستان ناامیدکننده بوده و شایسته فوتبال قطر در آسیا نیست. هواداران السد از عملکرد بازیکنان و کادر فنی خشمگین هستند و انتقادات خودشان را در فضای مجازی آغاز کرده‌اند، بخصوص با توجه به اینکه امیدوار بودند در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی آسیا محسوب شوند، اما شروع السد ناامیدکننده بود. هنوز فرصت وجود دارد و السد تمامی عوامل و ابزارهای موفقیت را در اختیار دارد تا این شروع ضعیف را جبران کند. ژاوی باید بتواند اشتباهات تیمش را از بین ببرد و با تمرکز در دو بخش دفاعی و هجومی این نتایج را جبران کند. السد دیگر فرصتی برای اشتباه و از دست دادن امتیازات در این رقابت‌ها نخواهد داشت. آنها در بهترین شرایط فنی راهی ریاض شدند و انتظار می‌رفت روند موفق خودشان در لیگ را دنبال کنند.
 
 
بیاتی‌نیا به‌دنبال دستیار باشگاه به‌دنبال سرمربی جدید!
با استعفای ابراهیم صادقی به‌جز یک نفر تمام دستیاران او هم از کادر فنی سایپا جدا شدند. پس از انتخاب محسن بیاتی‌نیا به‌عنوان سرمربی موقت سایپا، تمرینات این تیم در روزهای اخیر زیر نظر او در حال پیگیری است تا مدیران باشگاه سایپا درباره انتخاب و معرفی سرمربی جدید و قطعی این باشگاه به جمع‌بندی برسند. از جمع دستیاران ابراهیم صادقی در سایپا، تنها فرشاد بختیاری‌زاده همچنان در تمرینات این تیم شرکت کرده و به‌عنوان مربی،‌ دروازه‌بان‌های این تیم را تمرین می‌دهد. همچنین مهدی کمیجانی، سرمربی تیم‌ امید سایپا که در دوران سرمربیگری صادقی در تیم بزرگسالان به کادر فنی کمک می‌کرد هم با نظر بیاتی‌نیا در روزهای اخیر در تمرینات بزرگسالان این باشگاه حضور فعالی داشته است. هرچند طبق اعلام بیاتی‌نیا قرار است به‌زودی نفرات دیگری هم به کادر فنی سایپا اضافه شوند اما کیانوش رحمتی، بهمن افشاری، محمد عشقی و حمید عبدالوند هم پس از کاظم برجلو با جدایی صادقی دیگر در این تیم فعالیت نخواهند کرد. بیاتی‌نیا در حالی قرار است دستیاران خود را معرفی کند که مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود به‌زودی سرمربی جدید انتخاب می‌شود و بیاتی‌نیا دستیار اول او خواهد شد.

Page Generated in 0.0054 sec