printlogo


کد خبر: 228070تاریخ: 1400/1/31 00:00
علی کریمی سرمایه‌ای ویژه برای ورزش ایران است

سعید فایقی
 
روز دوشنبه 23 فروردین سال 1400 ساعت 11 صبح توفیقی دست داد تا پس از سال‌ها در خدمت آقای علی کریمی باشم. زیارت جادوگر فوتبال ایران در اول سال برای این حقیر فقیر بسیار مغتنم بود و خدا را شکر که در این سال‌ها این عزیز بزرگ فوتبال بسیار رشد کرده و صاحب اندیشه و خرد زیبا گردیده؛ ذخیره‌ای برای مملکت و فوتبال و ورزش.
بسیار غصه خوردم که چرا این همه کفایت، درایت، تدبیر، صداقت و اخلاق، فراوان اوصاف دیگر را، مجمع محترم فوتبال مورد عنایت قرار نداده. انصافاً از هر نظر دارای شایستگی‌های بالایی است و با همه بی‌مهری که در حق او روا داشته شده اما عاشق ایران است و قلم قاصر از نگارش اوصاف ملی و میهنی این عزیز است.
با خود می‌اندیشیدم که سال‌ها توپ زدن در کسوت تیم ملی و حضور در میادین مختلف برای اهتزاز پرچم مقدس کشور ایران از جادوگر انسانی ساخته بسیار وابسته به ایران و ایرانی و سربلندی فوتبال و ورزش و کشور را در سر می‌پروراند. تسلط بسیار با معنی به علم اقتصاد علی‌الخصوص اقتصاد فوتبال و ورزش پیدا کرده است. برایم سؤال بود که آقای کریمی چطور با مشاورین آرین‌سازه ارتباط پیدا کرده و در ملاقات متوجه شدم این بزرگوار به مدد و یاری فوتبال خیبر خرم‌آباد قیام کرده است و جهت احیای باشگاه خیبر مبادرت به همکاری و همیاری با آنها نموده و امروز آن عزیزان حامی مالی باشگاه هستند و عزم و اراده کرده‌اند که در سایت منطقه پارسیلون مبادرت به بازسازی و نوسازی کمپ ورزشی پارسیلون نموده که نه‌تنها باشگاه خیبر بلکه مرکزی آبرومند ایجاد خواهد شد.
برای استفاده ورزشی سایر باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها و ان‌شاءالله اگر تأخیری صورت نگیرد می‌تواند محیطی آبرومند برای تشکیل اردوهای ورزشی در جام‌جهانی فوتبال قطر باشد. این فکر جادوگر فوتبال بسیار قابل تقدیر است که برای توسعه یک منطقه محروم، آبرو و اعتبار خود را به مصاف آورده است. یک چنین انسانی با این طرز تفکر خداوکیلی در این دوره و زمانه، نوبر است و آیا روا بود که این انسان ملی و صاحب‌نام را مورد بی‌مهری قرار دهیم؟ گرچه اعتقاد دارم آقای کریمی با اعتبار ویژه‌ای که در میان مردم ما دارد و از محبوبیتی که برخوردار است و با ریاضتی که در ورزش متحمل شده، یک انسان مقاوم و قدرتمند است و بیدی نیست که با این بادها بلرزد. اما انصاف نبود که چنین برخوردی در حقش روا گردد. آرزو دارم جادوگر فوتبال ما با خیبر خرم‌آباد به بلندای مرتبه ورزش دست یابد و با راه‌اندازی اقتصاد فوتبال منطقه خرم‌آباد اولین فردی باشد که بنگاه‌داری را در فوتبال این مرز و بوم رواج دهد. ان‌شاءالله به امید آن روز.
 

Page Generated in 0.0062 sec