printlogo


کد خبر: 228003تاریخ: 1400/1/29 00:00
طنزیم
کپی برداری میلانی‌ها از استقلال

هومن جعفری

نادر دست‌نشان هم رفت و فوتبال ایران را تنها گذاشت تا مازنی‌ها بمانند و خاطراتی که از او دارند. منتظر بعدی‌ها هم باید باشیم انگار. اوضاع کرونا ترسناک‌تر شده و ما هنوز منتظریم واکسنی برسد. چند نفر دیگر باید بروند تا واکسن بیاید؟
***
همیشه در عربستان بعد از باخت‌ها، مربی اخراج می‌شد، الان مدیر اخراج شده! البته فکر نکنید که دوستان روشنفکر شده‌اند. مدیر برکنار شده در همین مدت مربی‌اش را اخراج کرده بود و دیگر کوپنش پر شده بود. به زودی یکی دیگر می‌آید که در اخراج مربی رکورد قبلی‌ها را بشکند!
***
صالحی امیری در مورد گلایه‌های علیرضا دبیر و تمایل او برای دریافت بودجه بیشتر برای فدراسیون کشتی بیان کرد: «از فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم که تلاش می‌کنند و این تلاش‌ها، نتایج خیلی خوبی به همراه دارد. باید اجازه بدهیم کشتی با شرایط باثبات به سمت المپیک برود. امیدوارم دبیر، وقتی با خزانه‌دار خودش بگذارد تا این خزانه‌دار، مسائل مربوط به بودجه و امور مالی را به او آموزش دهد. دبیر با مسائل بودجه و مالی آشنا نیست و ما 5/8 میلیارد تومان به حساب فدراسیون کشتی واریز کردیم که امضای خزانه‌دار را هم داریم.»
خلاصه اینکه آقای دبیر! یک وقتی بگذار و با خزانه‌دار فدراسیون آشنا شو! مرد مؤمن هر کسی رئیس فدراسیون می‌شود اول کار صاف  می‌رود دم اتاق مسئول خزانه‌ داری! شما هنوز با او آشنا هم نشده‌ای؟‌!
آشنا شو‌ ای عزیز!
***
بعد از حضور محمد نادری و آرمان رمضانی از تیم رقیب در تیم رقیب، میلانی‌ها هم قصد دارند یک مدافع از اینتر بخرند! آنها دست روی دی آمبروزیو گذاشته‌اند که تا جایی که ما خبر داریم نبی‌الله باقری‌های اینتر به حساب می‌آید. مرد حسابی برو لوکاکو را بخر! برو اریکسن را بخر!
دی آمبروزیو هم شد بازیکن؟ بعد هم باید اینتر از میلان بازیکن بردارد نه برعکس! کپی کردن هم بلد نیستید!
 

Page Generated in 0.0053 sec