printlogo


کد خبر: 227986تاریخ: 1400/1/29 00:00
شکست به الدحیل بد نشد
لیچ: توجهی به برد استقلال نداریم

سرمربی تیم الشرطه عراق باخت به الدحیل در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را نتیجه بدی تلقی نمی‌کند. الکساندر لیچ، سرمربی الشرطه در حالی که یک روز تا بازی با استقلال فرصت داشت، به رسانه‌ها گفت: «شکست اول ما در این رقابت‌ها مقابل الدحیل قطر بد نیست. باید در بازی پیش روی خود مقابل استقلال نکات مثبت تیم را تقویت کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.» لیچ در ادامه صحبت‌های خود به آنالیزی که از استقلال دارد، اشاره کرد. او صحبت‌های خود را با این جملات به پایان برد: «ما استقلال را خیلی خوب آنالیز کردیم و فیلم‌های زیادی از بازی‌های گذشته این تیم را تماشا کردیم. درست است که استقلال میزبان گروه الاهلی را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد ولی ما تمام نقاط قوت و ضعف استقلال را می‌دانیم و به دنبال نتیجه مطلوب هستیم.»
پیرو اظهارات سرمربی الشرطه که قصد دارد با امیدواری گام به بازی دوم لیگ قهرمانان آسیا بگذارد، باشگاه الشرطه نیز در اقدامی روحیه‌ساز شعاری را در آستانه بازی با الشرطه انتخاب کرده که نشان می‌دهد عراقی‌ها عزم خود را جزم کرده‌‌اند تا در بازی دوم به نتیجه بهتری دست یابند. باشگاه الشرطه با انتخاب این شعار «برای جبران شکست اول و ماندن در رقابت‌ها به مصاف استقلال می‌رویم» قصد دارد پا به میدان مسابقه بگذارد.
حال باید دید واکنش الشرطه به دومین رقابت آسیایی چه خواهد بود. آنها در بازی اول خود مقابل تیم الدحیل شکست تلخی را تجربه کردند و حالا قصد دارند در بازی دوم مقابل استقلالی به جبران مافات بپردازند که در بازی اول موفق شد با نتیجه خیره‌کننده 5 بر 2 از سد الاهلی عربستان بگذرد.

Page Generated in 0.0055 sec