printlogo


کد خبر: 227975تاریخ: 1400/1/29 00:00
خبر

 برای حضوردر مسابقات والیبال قهرمانی آسیا
شاگردان عطایی از 4 اردیبهشت به اردو می‌روند
تیم والیبال جوانان ایران که از ۳۱ شهریورماه امسال مسابقات قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان را پیش رو دارد، تمریناتش را از چهارم اردیبهشت ماه آغاز می‌کند.به گفته سرمربی تیم والیبال جوانان، لیست اسامی کادر فنی و سرپرستی تیم ملی به همراه لیست نهایی اردونشینان طی هفته جاری اعلام می‌شود. بهروز عطایی، سرمربی تیم جوانان با تاکید بر اینکه اردوی ملی‌پوشان جوان با تعداد نفرات محدودتری در مقایسه با تیم نوجوانان آغاز می شود، گفت: «حدود ۴۵ الی ۵۰ بازیکنی که در گذشته به تیم ملی نوجوانان دعوت شده و برای این تیم بازی کرده بودند به همراه بازیکنانی که سابقه بازی در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور و لیگ برتر را دارند به اردوی تیم ملی جوانان دعوت می‌شوند.»
به گفته عطایی مشکلی هم بر سر راه تیم ملی جوانان وجود دارد: «مشکل بزرگ ما این است که مسابقات جوانان آسیا را نداشتیم و به همین دلیل یک مرحله عقب هستیم. با این حساب و برای اینکه بتوانیم از تمام ظرفیت‌های والیبال ایران استفاده کنیم، یکی، دو مرحله از اردوهای‌مان، درگیر شناسایی بازیکنانی خواهد شد که کمتر دیده شده‌اند.»
با تصمیم سرمربی تیم جوانان اردوهای تیم ملی در ۲ گروه برگزار می‌شود: «بازیکنان دعوت شده به اردو را به ۲ گروه تقسیم می‌کنیم. اردوی گروه نخست از چهارم و اردوی گروه دوم از هفدهم اردیبهشت ماه آغاز  می‌شود. در پایان اردوی دوم که تقریباً روزهای پایانی اردیبهشت خواهد بود، به جمع ۲۰ الی ۲۲ بازیکن نهایی می‌رسیم و کار اصلی اردوهای تیم ملی با بازیکنان نهایی شروع می‌شود. 
سعی خواهیم کرد برنامه اردوها را بر اساس ۱۲ بازیکنی که قرار است به مسابقات جهانی اعزام شوند، تنظیم کنیم.»
 
 
برای حضوردرمسابقات آسیایی و گزینشی المپیک
نخستین گروه از وزنه‌برداران عازم تاشکند شدند
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی 2021 مردان و بانوان آسیا از روز گذشته (شنبه 28 فروردین ماه) به میزبانی ازبکستان و شهر تاشکند آغاز  شد. برهمین اساس نخستین گروه از کاروان وزنه‌برداری ایران تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد. ملی پوشان کشورمان قرار است در قالب 2 گروه عازم محل برگزاری مسابقات آسیایی  شوند.
در حالی که مسابقات وزنه‌برداری 2021 قهرمانی بزرگسالان مرد و زن آسیا از صبح دیروز شنبه (28 فروردین ماه) با رقابت اوزان 49 و 55 کیلوگرم گروه B بخش بانوان در تاشکند ازبکستان آغازشد، اولین گروه اعضای تیم ملی متشکل از علی اکبر خورشیدی‌فر مشاور وزنه‌برداری بانوان و پوپک بسامی ملی‌پوش دسته 55 کیلوگرم تهران را به مقصد تاشکند ترک  کردند.
فروغ یونسى (دسته 76 کیلوگرم)، الناز باجلانى و سیده الهام حسینى (دسته 81 کیلوگرم) و فاطمه یوسفی (دسته 87+کیلوگرم) وزنه‌برداران تیم ملی بانوان به همراه میرمصطفی جوادی(دسته 73 کیلوگرم)، حسین سلطانی (دسته 81 کیلوگرم)، علی میری و کیانوش رستمی (دسته 89 کیلوگرم)، سهراب مرادی (دسته 96 کیلوگرم)، رضا دهدار و رسول معتمدی (دسته 102 کیلوگرم)، کیا قدمی (دسته 109 کیلوگرم) و علی داودی (دسته 109+کیلوگرم) پولادمردان کشورمان به اضافه اعضای کادر فنی تیم‌های ملی مردان و بانوان گروه دوم کاروان وزنه‌برداری ایران را تشکیل می‌دهند که در روز دوشنبه (30 فروردین ماه) به تاشکند  می‌روند.
 
 
شروع یازدهمین اردوی کاراته از امروز
مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کاراته آقایان کشورمان از امروز (یکشنبه) 29 فروردین ماه 1400 آغاز می‌شود.مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز (یکشنبه- 29 فروردین‌ ماه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.ملی‌پوشان کاراته کشورمان عصر امروز وارد اردو شده تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از دوشنبه (30 فروردین‌ماه) آغاز می شود.طبق اعلام سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، این مرحله از اردو تا اعزام به مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون ادامه دارد و ملی‌پوشان کاراته کشورمان پس از اعلام جواب تست کرونا تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌کنند.آخرین مرحله از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان طی روزهای 10 تا 12 اردیبهشت ماه به میزبانی پرتغال در شهر لیسبون برگزار می‌شود.

Page Generated in 0.0054 sec