printlogo


کد خبر: 227974تاریخ: 1400/1/29 00:00
مصاحبه

خلعتبری: شاید سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شود
محمدرضا خلعتبری وینگر سپاهان معتقد است سرنوشت قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری شاید به هفته آخر کشیده شود. خلعتبری درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و از دست دادن دو امتیاز در ورزشگاه نقش‌جهان می‌گوید: «با توجه به نتایج خوبی که در بازی‌های گذشته گرفتیم، در این بازی هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم تا دوباره به صدر جدول برسیم، اما متأسفانه خیلی بدشانس بودیم. ما عالی فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌های صددرصد را یکی پس از دیگری از دست دادیم. به هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است اما امیدوارم از دست دادن این دو امتیاز در آینده به ضرر ما تمام نشود. این طبیعی بود که نفت مسجدسلیمان رو به یک بازی تدافعی بیاورد و آنها دنبال حداقل امتیاز در اصفهان بودند که به هدف‌شان رسیدند، البته ما در این بازی از لحاظ فنی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و فقط اسیر بدشانسی شدیم، خودمان هم خیلی ناراحت بودیم بازی مساوی شد اما دیگر نمی‌توان کاری انجام داد. حالا باید به بازی‌های آینده فکر کنیم و به اندازه کافی این فرصت را داریم که دو امتیاز از دست رفته در بازی با نفت را جبران کنیم.» وینگر سپاهان در رابطه با رقابت نزدیک سپاهان با پرسپولیس برای به دست آوردن قهرمانی توضیح می‌دهد: «به هر حال این دو تیم جزو تیم‌های باکیفیت لیگ برتر هستند و استقلال هم شانس خودش را امتحان می‌کند. چیزی هم قابل پیش‌بینی نیست و باید دید کدام تیم می‌تواند در بازی‌های باقی‌مانده کمترین اشتباه را داشته باشد. ما هم تلاش می‌کنیم این روند خوب را ادامه داده و در نهایت قهرمان لیگ برتر شویم. مسأله مهم این است که باید کمترین اشتباه را داشته باشیم.» خلعتبری درباره اینکه چند درصد برای قهرمان شدن تیمش شانس قائل است، می‌گوید: «بدون شک ما یکی از مدعیان جدی هستیم ولی در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. چند تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند و فاصله امتیازها هم خیلی نزدیک است، شاید سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شود ولی امیدوارم این سپاهان باشد که جام را بالای سر می‌برد.»
 
 
عیسی‌زاده: هنوز به پول نرسیده‌ایم
علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان از پابرجا بودن مشکلات مالی این باشگاه با وجود گذشت 20 هفته از رقابت‌های لیگ برتر خبر داد. عیسی‌زاده در مورد آخرین شرایط مالی باشگاه صنعت‌نفت آبادان می‌گوید: «تاکنون هیچ پولی به باشگاه صنعت‌نفت واریز نشده است؛ البته پیگیر تغییر شرایط هستیم و ملاقات‌هایی با برخی مسئولان داشتیم، اما هنوز موفق نشده‌ایم بخشی از این پول را به باشگاه تزریق کنیم.» مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان در رابطه با اینکه مشکلات مالی باعث شده پورموسوی از سرمربیگری این تیم استعفا دهد، توضیح می‌دهد: «به این شکل نبود که پورموسوی بخواهد ما را ترک کند. اصلاً بحث رفتنش مطرح نبود. او از شرایط ناراضی است، اما هرگز ما را در تنگنا قرار نداده است. با او در تعامل بودیم و حتی خودش پیگیر شرایط بود تا هرچه سریع‌تر پول به باشگاه تزریق شود، اما تاکنون این مهم محقق نشده؛ هرچند هنوز امیدواریم.» علی عیسی‌زاده درباره اینکه گفته شده تماس‌هایی برای کمک ۱۲ میلیاردی وزارت ورزش به این باشگاه شده، می‌گوید: «با من تماس گرفته نشده و از چنین چیزی بی‌خبرم، اما اینطور نیست که مسئولان پیگیر نباشند. تماس‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان داشتیم، ولی هنوز اقدامی نشده. همچنان پیگیر این موضوع هستیم هرچند فعلاً به نتیجه نرسیده‌ایم.»
 
 
آذری: در گروه مرگ هستیم
سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تأکید بر اینکه تیمش کار سختی برای صعود خواهد داشت، نسبت به برخی اتفاقاتی که پیش از اعزام تیم صورت گرفت گلایه کرد. آذری درباره اینکه فولاد با پنجره بسته در این مسابقات حضور دارد می‌گوید: «در داخل هرچه ما به آقایان در فدراسیون قبلی گفتیم کسی به صحبت‌های ما توجه نکرد و با پنجره بسته ما را به مسابقات فرستادند. حالا هم در داخل کسی بخواهد کاری بکند نمی‌تواند چون CAS این اجازه را نمی‌دهد.» مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم توضیح می‌دهد: «ما در گروه مرگ حضور داریم و تمامی تیم‌های این گروه شایسته و خوب هستند.»
 

Page Generated in 0.0056 sec