printlogo


کد خبر: 227968تاریخ: 1400/1/29 00:00
مصاحبه و خبر

مدافع ایرانی علاقه‌ای به تمدید ندارد
پیشنهاد آ. ا. ک آتن در جیب حسینی
ماجرای تمدید قرارداد با ترابوزان اسپور و یا جدایی از این باشگاه ترکیه‌ای بعد از سه فصل، به یکی از سوژه‌های اصلی در مورد مجید حسینی بدل شده است. مدافعی که بعد از مدتی دوباره به ترکیب ترابوزان برگشته و بازی‌های قابل قبولی در ترکیب این تیم انجام داده است. سایت
 sportfm. gr ترکیه اعلام کرد حسینی در لیست بازیکنان مدنظر باشگاه آ. ا. ک یونان برای فصل آینده قرار دارد و این مدافع پیشنهاد تیم یونانی را در دست دارد. قرارداد حسینی در پایان این فصل به پایان می‌رسد و وی بازیکن آزاد محسوب خواهد شد. سایت یونانی مدعی شد پیشنهاد آ. ا. ک به حسینی سالانه ۶۰۰ هزار یورو و نزدیک به خواسته این مدافع ایرانی است؛ با این حال مذاکرات همچنان ادامه دارد. حسینی پیشنهاد ۹۰۰ هزار یورویی هم از تیم ترابوزان برای تمدید قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد این بازیکن نظر مثبتی برای ماندن در باشگاه ترکیه‌ای ندارد و می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند. همچنین باشاک شهیر ترکیه پیشنهادی نزدیک به ۹۰۰ هزار یورو به حسینی ارائه داده و خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.

 

کریمی مرا راهنمایی کرد
خسروی: فعلاً نمی‌توانم به ترکیه بروم
گلنوش خسروی که در بازگشت از لیگ ترکیه تصمیم گرفت تا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیراهن وچان کردستان به میدان برود، پس از پایان لیگ و حضور تیمش در جایگاه چهارم جدول می‌گوید: «واقعاً لیگ پرفشاری را سپری کردیم، دو مرحله‌ای شدن مسابقات هم کار را دشوارتر کرد و آسیب‌دیدگی هم در هفته‌های پایانی مزید بر علت شد تا روزهای سختی را سپری کنم.» او درباره تصمیم خود برای آینده می‌گوید: «اگر می‌خواستم به ترکیه باز گردم باید همین حالا در این کشور ‌بودم تا که در آخرین دور تمرینات آماده‌سازی حضور پیدا کنم اما واقعیت اینکه فاصله کوتاه اتمام لیگ ایران تا شروع فصل جدید لیگ ترکیه و مصدومیتی که داشتم و البته شرایط کرونایی باعث شد تا فعلاً تصمیم برای رفتن به ترکیه نداشته باشم. واقعاً برای اینکه آینده فوتبالی‌ام را در کجا دنبال کنم، باید از آقای علی کریمی و دیگر ستارگان فوتبال که من را راهنمایی می‌کنند تشکر کنم؛ اولویت اول خودم بازی در اصفهان است تا بتوانم در کنار مادرم باشم، چون این روزها که بیشتر در کنارش هستم احساس آرامش خوبی دارم.»
 
 
مهم‌ترین هدف ما قهرمانی است
آزمون: کاری به دستاوردهای فردی نداریم
سردار آزمون مهم‌ترین هدف زنیت را هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر روسیه عنوان کرد. آقای گل فعلی لیگ روسیه می‌گوید: «برای من پیروزی تیمم مهم‌تر از دستاوردهای فردی است. این موضوع فقط شامل من نیست و تمامی بازیکنان زنیت اینگونه هستند. مهم‌ترین چیز برای همه در زنیت اکنون هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر روسیه است. یعنی زنیت را باید به سومین قهرمانی متوالی برسانیم. البته اینکه فرصت‌های زیاد گلزنی وجود دارند اما به گل تبدیل نمی‌شوند کمی استرس‌آور است. این هم بخشی از فوتبال است. نکته مهم این است که از اشتباهات‌‌مان درس بگیریم و در بازی‌های بعدی جبران کنیم. فکر می‌کنم این روند طبیعی است. اگر اشتباه نکنید چیزی یاد نمی‌گیرید. بیش از هر چیز ما رقابتی سالم در زنیت داریم که این فقط شامل من و آرتم جیوبا در خط حمله نیست. در زنیت علاوه بر ما بازیکنان خوب دیگری هم حضور دارند و این موضوع بسیار مهمی است.»

 


Page Generated in 0.0047 sec