printlogo


کد خبر: 227936تاریخ: 1400/1/28 00:00
خبر

کوم: باید پرسپولیس را ببریم
فرانک کوم هافبک دفاعی و 29 ساله کامرونی الریان که سابقه بازی در کالسروهه آلمان را دارد در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس گفت: «نباید به عقب نگاه کنیم و باید نگاه‌مان رو به جلو باشد و به مسابقه با پرسپولیس فکر کنیم. ما نیاز داریم که در این مسابقه مقابل حریفی سخت به برتری دست یابیم تا بتوانیم به حضورمان در لیگ قهرمانان ادامه دهیم. اگر ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا به رقابت ادامه دهیم باید در این مسابقه به پیروزی دست یابیم زیرا این مسابقه برای ما خیلی اهمیت دارد.» بازیکن الریان همچنین عنوان کرد که پرسپولیس یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست و یک حریف سخت برای ما محسوب می‌شود.
 
پرسپولیس دوباره قرمز
در نشست هماهنگی بازی پرسپولیس – الریان مقرر شد، پرسپولیس ایران در بازی امروز با لباس یکدست قرمز و الریان با لباس یکدست سفید در زمین مسابقه حضور پیدا کنند نشست دیروز به صورت آنلاین برگزار شد و از طرف پرسپولیس افشین پیروانی مدیر تیم و امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه حضور داشتند. در این جلسه علاوه بر رنگ پیراهن‌ها درباره برنامه بازی از خروج تیم‌ها از هتل تا لحظه خروج از ورزشگاه در پایان مسابقه، صحبت و گفت‌وگو شد. در این نشست با توجه به ادامه اوج‌گیری کرونا در هندوستان، بر رعایت بیشتر و دقیق‌تر پروتکل‌ها در محل اقامت و در تمرین و مسابقه تیم‌ها، تأکید شد.
 
الریان هم شاکی است
مثل باشگاه پرسپولیس، الریان هم از وضعیت امکانات هند شاکی است. روزنامه‌های الراپه و الوطن گزارش‌هایی در این خصوص منتشر کرده و نوشته‌اند میزبان مسابقات زمین تمرینی ثابت را برای تیم‌ها فراهم نکرده و الریان همیشه به دنبال یک استادیوم برای تمرین است. الریان یک بار در هتل تمرین کرد و قبل از اولین بازی با تیم گوا، به یک زمین تمرین دور از محل اسکان رفت. همچنین بازیکنان الریان هرگز قبل از مسابقه با گوا در ورزشگاه مسابقه تمرین نکردند و در روز بازی، نخستین بار بود که ورزشگاه را می‌دیدند. در این گزارش‌ها آمده تمام مسابقات در ورزشگاه فاتوردا برگزار می‌شود و هیچ تیمی مجاز به انجام تمرین در این ورزشگاه نیست.
 

Page Generated in 0.0053 sec