printlogo


کد خبر: 227935تاریخ: 1400/1/28 00:00
خبر

ادعای عجیب رسانه قطری
روز پنجشنبه نشریه استاد الوحه قطر نوشت: «تیم پرسپولیس تست کرونا قبل از دیدار با الریان داد و مشخص شد دو بازیکن تیم تست‌شان مثبت است. در نتیجه این دو بازیکن از بازی شنبه آینده مقابل الریان کنار گذاشته شدند. طبق پروتکل‌های بهداشتی AFC بعد از هر بازی بازیکنان تست کرونا می‌دهند.»
این اتفاق باعث شد مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس، روابط عمومی باشگاه و قائم مقام باشگاه در این باره در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دهند و بگویند با توجه به اینکه حوالی ساعت 14 روز پنجشنبه اعضای تیم پرسپولیس تست کرونا داده‌اند و در دو بار قبلی حدود 40 ساعت طول کشیده تا جواب تست‌ها مشخص شود چنین ادعایی درست نیست و جواب تست‌ها جمعه مشخص می‌شود.
در عین حال ابراهیم شکوری نوشته بود شاید منظور رسانه قطری همان سعید آقایی و فرشاد فرجی است که اصلاً به خاطر مثبت شدن تست کرونای‌شان به هند نیامده‌اند.
 
 
قول سفیر ایران در هند
بعد از شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس و البته گلایه‌های اعضای تیم پرسپولیس از کمبود امکانات در هند عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با علی چگینی سفیر ایران در هند تلفنی صحبت کرد که چگینی اعلام کرد با مسئولان هندی در ارتباط هستند تا تسهیلات مناسب را در حد مقدورات و شرایط موجود برای تیم فراهم کنند.
وی همچنین گفت: «این اطمینان را به رئیس فدراسیون فوتبال دادیم که پیگیر موضوعات باشیم. این پیگیری از طرف ظریف و عراقچی هم بوده و جالب است بدانید فوتبال ایران در هند طرفدار دارد و با احترام از آن یاد می‌کنند و حتی بعضی کارمندان وزارت امور خارجه هند، باشگاه پرسپولیس را به‌ خوبی می‌شناسند. ما پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت و با فدراسیون فوتبال هند هم در تماس هستیم تا بازیکنان پرسپولیس در فضایی آرام به بازی‌های‌شان ادامه دهند و به امید خدا از گروه‌شان صعود کنند و با خوشحالی به کشور برگردند.»
 

Page Generated in 0.0052 sec