printlogo


کد خبر: 227911تاریخ: 1400/1/28 00:00
خبر

۳ قایقران معلول در راه مجارستان

۳ قایقران معلول برای شرکت در مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک اردیبهشت ماه عازم مجارستان می‌شوند. کاپ جهانی پاراقایقرانی که دومین مرحله انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک توکیو است، ۱۸ تا ۲۷ اردیبهشت در مجارستان برگزار می شود. شهلا بهروزی‌راد و مسعود قیصری کلاس3 kl و اسلام جاهدی کلاس 2 VL در مسافت ۲۰۰ متر نفرات اعزامی به این تورنمنت هستند که بهروزی‌راد برای ارزیابی و محک خود و دو قایقران دیگر برای کسب سهمیه در این تورنمنت شرکت می‌کنند. هدایت این تیم را مسعود مهدوی‌نیا (سرمربی) بر عهده دارد و بتول مشرف جوادی به عنوان سرپرست کنار قایقرانان در مجارستان حضور دارد.

 

ممنوعیت برگزاری رویداد و اردو تا اطلاع ثانوی
با متخلفان برخورد می‌شود
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی می‌گوید در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، هیچ رویداد، مسابقه و اردوی ورزشی در سراسر کشور، به جز اردوهای تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته آنها مجوز برگزاری ندارد.
غلامرضا نوروزی در رابطه با نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده در راستای مقابله با کرونا در حوزه ورزش گفت: «در حوزه فوتبال با توجه به درخواست ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال، نظارت بر اجرای پروتکل‌های ابلاغی سلامت لیگ فوتبال برعهده فدراسیون مربوطه قرار داده شده است اما با این حال واگذاری صورت گرفته، موجب رفع مسئولیت فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و فعالیت‌ها در دوران کرونا نمی‌شود.»
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه صفر تا صد رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در حوزه فوتبال واگذار نشده است و مقوله نظارت و کنترل از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی دنبال می‌شود، گفت: «تاکنون مشکلی با فوتبال در این راستا نداشته‌ایم و تذکرات لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا در فوتبال به آنهایی که نسبت به رعایت پروتکل‌های ابلاغی، مرتکب تخلف شده‌اند، ارائه شده است.»
او ادامه داد: «فدراسیون پزشکی ورزشی با جدیت، نظارت و پیگیری را در دستور کار قرار دارد و در صورت گزارش هرگونه تخلفی ضمن ارائه تذکر، برخورد می‌کند.»
نوروزی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی نیز توضیحاتی داد: «در شرایط  فعلی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، هیچ رویداد ورزشی، مسابقات و اردوی ورزشی، به جز اردوهای تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته آنها مجوز برگزاری ندارد و هر موردی گزارش شود، برخورد می‌شود.» 
 
 
 لغو رقابت‌های شمشیربازی مسکو
سفر فخری و شاگردانش به اردیبهشت موکول شد
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران قرار بود در اولین مسابقه خود در سال ۱۴۰۰ در مسابقات جایزه بزرگ مسکو شرکت کند اما این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. این مسابقات قرار بود در اردیبهشت برگزار شود.
به این ترتیب فعلاً مسابقه دیگری اعلام نشده تا تیم سابر ایران بتواند در آن به رقابت بپردازد و سابریست‌ها در اردوی داخلی خود را آماده می‌کنند.
 تیم ملی شمشیربازی سابر ایران موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده است و مهیای حضور در این رویداد می‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec