printlogo


کد خبر: 227893تاریخ: 1400/1/28 00:00
گزارش بازی

پدیده مشهد یک- ذوب‌آهن اصفهان یک
نتیجه دلخواه پایین جدولی‌ها
تیم‌های پدیده مشهد و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیستم، در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند. پدیده که هفته گذشته مقابل پرسپولیس به تساوی دست یافت به دنبال کسب پیروزی در این بازی خانگی بود و انگیزه زیادی داشت. ذوب‌آهن هم که هفته گذشته یک برد شیرین مقابل صنعت‌نفت کسب کرده بود، نشان داد به دنبال کسب برد در این بازی خارج از خانه است و به چیزی جز ۳ امتیاز فکر نمی‌کرد. نیمه اول در حالی که دو تیم در حال آنالیز یکدیگر بودند، ذوب‌آهن در دقیقه چهارم صاحب یک ضربه آزاد شد؛ این ضربه را فرشاد محمدی‌مهر با یک شلیک غیرقابل مهار از فاصله ۲۵ متری به گل تبدیل کرد تا پدیده خیلی زود دروازه خود را باز شده ببیند. تنها سه دقیقه بعد میزبان می‌توانست روی ضربه آکروباتیک محمدرضا فلاحیان گل تساوی را بزند که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه نیمه شاهد یک بازی کم‌افت و خیز بودیم؛ دو تیم تا به صدا در آمدن سوت پایان نیمه، موقعیت‌هایی را روی دروازه هم ایجاد کردند که چندان خطرناک نبود. در نیمه دوم، پدیده که نمی‌خواست بازی را در خانه به حریف واگذار کند با انجام تغییراتی در نیمه دوم، در پی جبران برآمده و در نهایت هم موفق شد در دقیقه 62 توسط حسین مهربان به گل تساوی دست یابد. در این لحظه، ارسال تند و تیز پورهاشم را حسین مهربان در تیر یک با ضربه سر قطع کرده و به گل تساوی تیمش تبدیل کرد. بعد از این گل حملات پدیده ادامه یافت اما از شدت و دقت کافی برای تبدیل شدن به گل دوم برخوردار نبودند. در 15 دقیقه پایانی، شاهد به تعادل کشیده شدن بازی بودیم و ذوب‌آهن توانست در دقایق پایانی موقعیت‌هایی را در پاسخ موقعیت‌های تیم میزبان طراحی کند اما نتیجه‌ای در بر نداشت تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
  
 
مجتبی حسینی: 
در شبی که موقعیتی به پدیده ندادیم گل خوردیم
مجتبی حسینی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد تیمش در بازی خارج از خانه مقابل پدیده فرصتی به این تیم نداده است: «برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و خیلی زود به گل رسیدیم. نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود و باید به گل دوم دست پیدا می‌کردیم. نتیجه یک بر صفر همیشه ناپایدار است. در نیمه دوم برای دقایقی در حفظ توپ خوب نبودیم و توپ‌ها را به حریف می‌دادیم. حریف از تک موقعیتش خوب استفاده کرد و گل زد. در ادامه توپ را در اختیار گرفتیم و موقعیت خلق کردیم اما در شبی که موقعیتی به پدیده ندادیم گل خوردیم. این بازی روزی بود که بازیکنانم با تمام وجودشان بازی و سعی کردند برنامه‌های‌مان را اجرا کنند. فکر کنم تساوی کمترین استحقاقی بود که بازیکنانم داشتند.»
 
 
  نوازی: داوران تستی را برای بازی‌های پدیده می‌گذارند
محمد نوازی مربی پدیده مشهد از اینکه کمیته داوران برای قضاوت دیدارهای این تیم از داوران کم‌تجربه و جوان استفاده می‌کند، انتقاد کرد. نوازی که از تساوی یک بر یک پدیده مشهد برابر ذوب‌آهن اصفهان ناراضی است، درباره این بازی می‌گوید: «ذوب‌آهن میهمان بود و بسته بازی می‌کرد. در نیمه اول و دقیقه 4 روی یک اتفاق گل خوردیم و در ادامه در این نیمه نتوانستیم به بازی برگردیم. در نیمه دوم به بازی برگشتیم و با رو به جلو حرکت کردن به گل رسیدیم. می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. بازیکنان ما زحمت کشیدند. ما تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم اما برخی مواقع بدشانسی می‌آوریم. این بازی بد نبودیم و می‌توانستیم برنده باشیم. یک توپ ما هم در نیمه اول به تیر خورد. در نیمه اول بعد از گلی که خوردیم آشفته شدیم. دوری از مسابقات به دلیل تعطیلات و نگه داشتن بدن بازیکنان سخت است. ما یک ماه دیگر با استقلال در تهران بازی داریم و نگه داشتن بدن بازیکنان در شرایط مسابقه سخت است. ذوب‌آهن خوب بازی کرد. ما بعد از گلی که خوردیم به هم ریختیم اما خدا را شکر در نیمه دوم به بازی برگشتیم. درون دروازه میلاد فراهانی را نداشتیم و گلر 18 ساله را گذاشتیم که در آسیا هم برای ما به میدان رفته بود.» مربی پدیده مشهد با انتقاد از داوری این بازی ادامه می‌دهد: «از کمیته داوران می‌خواهم برای بازی‌های ما هم داور خوب بگذارند. هر داوری را می‌خواهند تست کنند، برای بازی‌های پدیده می‌گذارند. بهتر است رعایت کنند، چون پدیده ضربه می‌خورد. چرا داوران خوب و باتجربه را برای بازی‌های حساس می‌گذارند؟ چرا برای پدیده از داوران باتجربه و خوب استفاده نمی‌کنند؟ در یک صحنه بازیکن حریف خطا کرد، داور به من کارت زرد داد! وقتی داور اشتباه کند، آدم غصه‌اش می‌گیرد و اعتراض می‌کند. چند ثانیه از وقت‌های اضافه مانده بود اما داور به کمک داور نگاه کرد و سوت زد. قرار نیست تلاش کنیم اما سرمان را ببرند.»
 

Page Generated in 0.0056 sec