printlogo


کد خبر: 227868تاریخ: 1400/1/26 00:00
اردوگاه آبی

هیچ کرونایی در اردوی استقلال نیست
 در جریان اردوی استقلال در جده بار دیگر از اعضای تیم استقلال تست کرونا گرفته شد که با اعلام جواب تست مشخص شد هیچ‌یک از اعضای این تیم مبتلا به ویروس کرونا نیستند. آبی‌پوشان سه روز است که در جده در حال تمرین هستند و روز گذشته آخرین تمرین خود برای رویارویی با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کردند. دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان 45 دقیقه بامداد روز جمعه آغاز می‌شود.
 
 
مجیدی ساعاتی دیگر لیست می‌دهد
استقلال در واقع امشب و دقایقی بعد از ورود به جمعه رخ در رخ تیم الاهلی قرار می‌گیرد. این برنامه‌ریزی باعث می‌شود تا آبی‌ها عملاً نتوانند ساعاتی مانده به بازی برنامه تمرینی داشته باشند به همین دلیل یکسری تمرین سبک که در هتل محل اقامت هم قابل انجام است در دستور کار قرار می‌گیرد. فرهاد مجیدی در عین حال قصد دارد بازیکنان اعزامی به اولین بازی را تا ساعاتی دیگر مشخص کند. او ترکیب اصلی تیمش را هم قبل از حضور در ورزشگاه الاهلی مشخص خواهد کرد. استقلال بعد از انجام بازی با الاهلی راهی هتل می‌شود و بعد از استراحت مناسب تمرینات خود را از سر می‌گیرد. استقلالی‌ها قصد دارند بعد از بازی هم تمرین سبکی را انجام دهند تا برای بازی بعد دچار خستگی بیشتر نشوند. باید دید استقلال و بخصوص مجیدی چطور از پس زمانبندی برخواهد آمد.
 
 
فرزاد بالاخره پرید
 فرزاد مجیدی که به دلیل صادر نشدن ویزایش از سفر همراه استقلالی‌ها به کشور عربستان جا مانده بود سرانجام دیروز به سمت عربستان حرکت کرد.
 مجیدی روز سه‌شنبه نیز به فرودگاه رفت اما باز هم ویزای او توسط عربستان صادر نشد تا نتواند به این کشور برود. در نهایت ویزای کمک سرپرست و مدیر اجرایی آبی‌پوشان دیروز صادر شد و او ایران را ترک کرد.
برادر سرمربی استقلال روز گذشته به سمت دوحه قطر پرواز کرد تا از آنجا به جده برود و بتواند به اردوی استقلال بپیوندد.
مجیدی از دیروز به اردوی استقلالی‌ها ملحق شد و کارش را شروع کرد.

Page Generated in 0.0048 sec