printlogo


کد خبر: 227867تاریخ: 1400/1/26 00:00
مومنی: فولاد راه را نشان تیم‌های ایرانی داد

محمد مومنی، پیشکسوت استقلال وضعیت استقلال در گروه آسیایی را اینگونه ارزیابی می‌کند: «در لیگ قهرمانان آسیا به جنگی می‌رویم که برای ما ناخواسته طراحی شده است و اراده‌ای برای ما متصور نیستند. 
در آسیا، سربار بقیه تیم‌ها هستیم. اگر چه پیشینه بسیار قوی داریم اما به واسطه مسائل سیاسی، فوتبال ما باید جور آن را بکشد. فولاد خوزستان با شکست العین امارات نشان داد که در خیلی از مسائل، می‌توان محدودیت‌ها را به موفقیت تبدیل کرد. امیدوارم این اتفاق برای سایر تیم‌های ما بیفتد و نتایج خوبی کسب کنند.» 
مومنی ادامه داد: «استقلال در گروهی قرار گرفته که همگی اذعان دارند سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا است.
 با این  موضوع موافق و هم عقیده هستم اما استقلال سخت‌ترین رقیب برای رقبا است. پیشینه استقلال روشن است و می‌تواند با توجه به نفراتی که در اختیار دارد، در گروه خودش موفق عمل کند.» 
مومنی درباره تصمیم مجیدی علیه رسانه‌ها نیز این واکنش را نشان داد: «مجیدی و همکارانش به این دلیل که حواشی ایجاد نشده و به تیم استرس وارد نشود، از معضلات و مشکلات چشم‌پوشی کرده‌اند. 
ایده و تفکری است که می‌خواهند راه مبارزه با حاشیه را نشان دهند.
 رسانه‌ رابط باشگاه و هواداران است، هوادارانی که شاید دسترسی به فضای مجازی و دیگر سرویس‌های اطلاعاتی را نداشته باشند. رسانه، بهترین مرجع ارتباطی بین سرمربیان و هواداران است، رسانه‌ای که منطقی بگوید و منطقی پشتیبانی کند، نه مثل فضای مجازی. 
مجیدی باید پشتوانه رسانه‌ای خوبی داشته باشد. فراز کمالوند این ایده را دارد و سرد و گرم چشیده فوتبال است و با درایت می‌تواند به استقلال کمک کند. باید بپذیریم روش‌های مربیگری هر کسی متفاوت است.»

Page Generated in 0.0045 sec