printlogo


کد خبر: 227864تاریخ: 1400/1/26 00:00
استقلال-الاهلی عربستان
در زمین شماره 2 ملک عبدالله

 
مجموعه ورزشی ملک عبدالله در شهر جده عربستان دارای چهار زمین فوتبال است که استقلالی‌ها در زمان حضور خود در شهر جده در همین مجموعه به تمرین پرداختند. 
محل برگزاری بازی استقلال مقابل نماینده عربستان به دلیل اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه اعلام شده از مجموعه ورزشی ملک عبدالله یاد کرده بود، جای ابهام داشت که البته روشن شد بازی بامداد جمعه قرار نیست در زمین شماره یک این ورزشگاه برگزار شود و سعودی‌ها یکی از زمین‌های مجاور ورزشگاه اصلی را برای میزبانی از استقلال برگزیده‌اند. 
این اقدام در حالی انجام شده که ورزشگاه اصلی مجموعه ورزشی ملک عبدالله از امکانات مناسب و فضای زیبا‌تری برخوردار است اما انگار حضور نداشتن هواداران سبب شده تا سعودی‌ها زمینی را برای بازی با استقلال ایران انتخاب کنند که در مجاورت زمین اصلی است. 
گفته می‌شود کیفیت زمین‌های اطراف زمین شماره یک ملک عبدالله با زمین اصلی متفاوت است که این موضوع ممکن است در روند نتیجه‌گیری استقلال تأثیر منفی بگذارد.
 به هر حال وقتی سران فوتبال ایران به راحتی زیر بار بازی در کشور سعودی می‌روند و هیچ اعتراضی به حکم یک طرفه کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌کنند، باید منتظر چنین اقدام‌هایی از سوی میزبان بود.
 البته سعودی‌ها قطعاً استانداردهای لازم درخواستی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری در چنین سطحی را رعایت خواهند کرد و بعید است زمینی را در نظر بگیرند که برای خود نیز دچار مشکل کنند اما همین که بازی در ورزشگاه اصلی برگزار نمی‌شود و استقلالی‌ها نیز تازه متوجه این موضوع شده‌اند، نشان می‌دهد که برای تضعیف روحیه استقلال از همین حالا نقشه و برنامه خاصی در ذهن دارند.

Page Generated in 0.0039 sec