printlogo


کد خبر: 227863تاریخ: 1400/1/26 00:00
سوژه

 تمرینات تیم ملی والیبال به طور رسمی آغاز شد
 توتولو و اکبری در اردو
توماس توتولو مربی تیم ملی والیبال ایران، صبح دیروز وارد اردوی تیم ملی شد و بعد از انجام مراسم معارفه، تمرینات را به طور رسمی زیر نظر گرفت.
توماس توتولو مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال که سه‌شنبه وارد ایران شده بود، پس از منفی شدن تست کرونایش، دیروز به جمع اعضای تیم ملی والیبال اضافه شد. پیش از آغاز تمرینات، جلسه معارفه توتولو با حضور امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی برگزار شد.
 دستیار ولادیمیر آلکنو در گفت‌وگویی کوتاه با ملی‌پوشان ایران گفت: «تیم و گروه بزرگی هستیم. هدف بزرگتری به نام المپیک داریم و باید تمام سختی‌ها را به جان بخریم تا به آنچه می‌خواهیم در المپیک دست پیدا کنیم. با ورود توتولو، تمرینات تیم ملی والیبال ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده توسط آلکنو، ادامه می‌یابد. پیمان اکبری کمک مربی تیم ملی نیز بعد از منفی شدن ۲ تست پیاپی PCR، از صبح امروز به تمرین تیم ملی پیوست.
ضمن اینکه قرنطینه ۱۴ روزه محمدرضا حضرت‌پور لیبروی تیم ملی نیز به پایان رسیده است. او امروز و جمعه ۲ تست دیگر PCR انجام خواهد داد و در صورت منفی بودن هر ۲ تست، از شنبه به تمرینات می‌پیوندد. دوران ۱۰ روزه قرنطینه محمدطاهر وادی نیز اواخر فروردین‌ماه به پایان می‌رسد و بعد از منفی شدن تست، او نیز به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد.
 
 
واکنش دبیر فدراسیون به ادعای تفتیان:
هیچ دزدی‌ای در کار نبوده
موضوع کفش‌های حسن تفتیان و دزدیده شدن‌شان پیش از مسابقه؛ حواشی زیادی برای رقابت‌های دوومیدانی مشهد ایجاد کرد و جالب است که با حرف‌های دبیر فدراسیون، این موضوع زوایای تازه‌ای هم پیدا می‌کند. دبیر فدراسیون دوومیدانی تأکید می‌کند که فیلم تمام دوربین‌ها چک شده و هیچ دزدی‌ای در کار نبوده است.
علی رضایی در واکنش به ماجرای تفتیان می‌گوید: «سرپرست هیأت دوومیدانی خراسان رضوی گفت که تمام دوربین‌ها را چک کرده و هیچ دزدی‌ای صورت نگرفته است. تمام دوربین‌ها کنترل شدند و واقعاً چیزی از دزدی مطرح نیست. به نظرم حرفی که تفتیان در این باره مطرح می‌کند، با فیلم ثبت شده در دوربین‌ها متفاوت است.»
او همچنین در بخشی از صحبت‌هایش در ارتباط با پایین بودن رکورد ورزشکاران کشورمان در برخی مواد نسبت به دوندگان عراقی و قهرمانی این کشور در مسابقات توضیحاتی می‌دهد: «مسابقات جام امام رضا(ع)، رقابت دوم و سومی بود که عراقی‌ها در آن شرکت می‌کردند و به همین دلیل آمادگی بیشتری داشتند. آنها پیش از اعزام به ایران، در رقابت‌های قهرمانی عراق شرکت کردند و سپس به کشورمان سفر کردند که همین مسأله می‌تواند عامل رکوردهای بهتر آنها باشد. برای برخی ورزشکاران ما هم مشکلاتی وجود داشت. برای مثال مهدی پیرجهان در جریان حضورش در کیش به کرونا مبتلا شده بود. همچنین ابارقی هم در جریان مسابقات مصدوم شد و اینها مزید بر علت شد تا رکوردهای مد نظر به دست نیاید.»
رضایی درباره شانس کسب سهمیه المپیک توسط پیرجهان هم می‌گوید: «او 99 درصد این سهمیه را کسب کرده است. باید مهلتی را قائل شویم تا زمان مد نظر برای مشخص شدن نفرات نهایی که 8 تیرماه است، برسد. به هر حال با شرایط کنونی پیرجهان می‌تواند از طریق رنکینگ صاحب سهمیه المپیک شود. البته ما امیدواریم او بتواند با ثبت رکورد ورودی، به این هدف دست یابد.»

 


Page Generated in 0.0055 sec