printlogo


کد خبر: 227858تاریخ: 1400/1/26 00:00
خبر

۴۳۷ نفر در فهرست تزریق واکسن
سینوفارم؛ واکسن تزریقی به المپیکی‌ها
نوروزی با اشاره به واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، تأکید کرد که 437 نفر در فهرست تزریق واکسن بوده‌اند.
رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی با بیان اینکه واکسیناسیون ۲ مرحله‌ای انجام می‌شود، گفت: «۲۹۲ نفر در فهرست المپیکی‌ها قرار دارند که تا کنون ۱۸۵ نفر آنها مرحله اول واکسن را تزریق کرده‌اند، در فهرست پارالمپیکی‌ها نیز ۱۴۵ نفر وجود دارد که ۱۱۵ نفر آنها واکسینه شده‌اند و سایر ورزشکاران و کادر اجرایی که تاکنون اقدام به تزریق نکرده‌اند، باید طی روزهای آینده در این رابطه اقدام کنند.»
او در خصوص برخی شائبه‌های مطرح شده مبنی بر وجود اسامی متفرقه در لیست ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و کادر اجرایی به منظور تزریق واکسن کرونا، ادامه داد: «به هیچ فرد متفرقه‌ای واکسن تزریق نشده است و طبق لیست اعلامی و بر اساس کد ملی فعالیت پیش رفته است و تمامی فرآیندها قابل پیگیری و کنترل است.»
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه بر اساس لیست ارائه شده به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تأیید آنها و طبق کد ملی، ورزشکاران در حال تزریق واکسن هستند، گفت: «واکسیناسیون دو مرحله‌ای است و بر اساس لیست اعلامی، تأیید شده و نیز بر حسب کد ملی انجام می‌شود و چنین مسأله‌ای که افراد متفرقه وجود داشته باشند، امکانپذیر نیست.»
نوروزی در خصوص واکسن تزریق شده به ورزشکاران نیز توضیحاتی داد: «واکسن مورد تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است که پس از درخواست ارائه شده به منظور واکسیناسیون ورزشکاران و کادر اجرایی به منظور حضور در المپیک و پارالمپیک تعلق گرفته و از نوع سینوفارم است.»
 
 
 خرداد، برگزاری پلی‌آف تنیس روی میز مردان
دیدارهای مرحله پلی‌آف مسابقات باشگاهی تنیس روی میز در بخش مردان خردادماه برگزار می‌شود. پرونده بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در بخش مردان با برگزاری دیدارهای پلی‌آف و تعیین تیم‌های برتر این دوره بسته می‌شود. طبق برنامه مصوب در کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز قرار است دیدارهای این مرحله طی روزهای ۱۸ تا ۲۳ خردادماه برگزار شود.فراسنج، رعد پدافند هوایی و شادروان اقبال لطف‌الله‌نسبی (سه تیم برتر اول گروه اول) همراه با شهرداری کرج، دانشگاه آزاد اسلامی و پادما یدک اصفهان (سه تیم برتر گروه دوم) تیم‌هایی هستند که موفق به صعود از مرحله مقدماتی این فصل از مسابقات شدند.در این میان دو تیم فراسنج و شهرداری کرج به عنوان صدرنشین گروه «الف» و «ب» به طور مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. از میان دو تیم دانشگاه آزاد و نماینده کردستان، تیم دانشگاه آزاد با برگزاری دیدار مقدماتی پلی‌آف به عنوان حریف فراسنج در مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
دیدار تیم‌های رعد پدافند هوایی و پادما یدک اصفهان اما به خاطر کرونا و مبتلا شدن برخی بازیکنان برگزار نشد. قرار است پیش از تاریخ مصوب برای برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی، این دیدار معوقه برگزار شود تا حریف شهرداری کرج برای صعود به فینال مشخص شود.پیش از این ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه به عنوان زمان برگزاری دیدارهای پلی‌آف لیگ تنیس روی میز زنان اعلام شده بود. البته قرار بود این دیدارها ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه برگزار شود اما به خاطر کرونا و موج چهارم این ویروس برگزاری آن دو هفته به تعویق افتاد.
 
 
آغاز نهمین اردوی تیم ملی ریکرو از شنبه
نهمین مرحله اردوی تیم ملی ریکرو از 28 فروردین ماه در سایت تیراندازی با کمان آزادی آغاز می‌شود. نهمین مرحله اردوی تیم ملی ریکرو از شنبه 28 فروردین‌ماه در سایت تیراندازی با کمان آزادی آغاز می‌شود. میلاد وزیری، صادق‌ اشرفی، امین‌ پیرعلی، رضا شبانی، زهرا نعمتی، شیوا شجاع‌مهر، سوگند رحمانی و مهتا عبداللهی نفرات دعوت شده به اردو هستند. این اردو تا 13 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. بهزاد پاکزاد به عنوان سرمربی، لیلا سخایی به عنوان مربی و امید نجاری به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی در این اردو حاضر هستند.
 
 
کعبی‌زاده، دبیر فدراسیون جودو شد
با حکم وزیر ورزش و جوانان، صدیقه کعبی‌زاده به عنوان دبیر فدراسیون جودو معرفی شد. در متن حکم مسعود سلطانی‌فر برای دبیر جدید فدراسیون جودو آمده است: «با استعانت از خداوند متعال، به استناد ماده ۸ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری به موجب این حکم به عنوان دبیر فدراسیون جودو منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود بر اساس مفاد ماده ۱۳ اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید.» کعبی‌زاده پیش از این سرپرستی دبیری فدراسیون جودو را به عهده داشت. ضمن اینکه او تجربه نایب رئیسی زنان فدراسیون‌های دیگر از جمله والیبال را نیز دارد.

Page Generated in 0.0062 sec