printlogo


کد خبر: 227738تاریخ: 1400/1/24 00:00
عذاب و استرس 40 ساعته به پایان رسید!
تست‌ها منفی شد تا مجوز تمرین بدهند

پرسپولیسی‌ها بعد از یک سفر پرماجرا بعد از اینکه به گوا رسیدند بلافاصله منتظر شدند تا از آنها تست کرونا گرفته شود اما در اقدامی عجیب فقط یک نفر برای انجام تست از اعضای این تیم در محل مورد نظر حاضر شده بود و به همین دلیل پروسه گرفتن تست طولانی و باعث خستگی اعضای تیم شد.
در نهایت اعضای تیم پرسپولیس راهی اتاق‌های خود در هتل شدند و در انتظار پاسخ تست‌ها ماندند اما درحالی که قرار بود تا ساعت دو بعدازظهر یکشنبه جواب آزمایش‌ها برسد اما تا آخر شب هیچ خبری نشد و هر بار مسئولان برگزار کننده بازی‌ها اعلام کردند که هنوز جواب‌ها آماده نیست.
از سوی دیگر مشخص شد در گوا که یک شهر توریستی است فقط یک بیمارستان وجود دارد و آزمایشگاه و یا درمانگاه دیگری برای انجام تست کرونا نیست. در واقع علاوه بر تیم‌های حاضر در گوا برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، شهروندان گوا برای بحث کرونا باید به همان بیمارستان مراجعه کنند و به نظر می‌رسد دیر اعلام شدن جواب تست تیم‌ها طبیعی بود!
البته مسئولان باشگاه پرسپولیس از روز یکشنبه که متوجه کندی کار در هند شدند به طور مداوم با مسئولان AFC در بخش‌های مختلف و همچنین از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر شدند تا هر چه زودتر تکلیف تست‌های کرونا مشخص شود.
روز یکشنبه با توجه به این شرایط و صلاحدید یحیی گل محمدی، بازیکنان در همان سالن وزنه هتل تمرین کردند اما ساعاتی بعد و در حالی که پرسپولیسی‌ها منتظر نتیجه تست‌های‌شان بودند در اقدامی عجیب و سؤال‌برانگیز در ایران شایعاتی درباره جواب تست‌ها مطرح شد به طوری که این شایعات عجیب به گوش کاروان سرخ‌پوشان در هند رسید و باعث نگرانی و استرس بیشتر آنها شد.
در نهایت صبح دیروز مسئولان باشگاه پرسپولیس به سیم آخر زدند و در شرایطی که دکتر تیم از معطلی32 ساعته برای دریافت جواب تست‌ها خبرداده بود شکوری سخنگوی باشگاه با اشاره به اینکه می‌دانستند چنین اتفاقاتی در هند انتظارشان را می‌کشد به این ماجرا به شدت اعتراض کرد و گفت با وجود نامه نگاری‌ها، تماس‌ها و پیگیری‌های متوالی منتظرند تا ظهر دوشنبه (دیروز) جواب تست‌ها به دست‌شان برسد.
در عین حال مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند اگر بازیکنی کرونایی شود بدون هیچ سانسوری نام او را اعلام خواهند کرد و برای دوری از شایعات استرس‌زا کسی به شایعه‌سازی‌ها در این خصوص توجه نکند.
در نهایت بعد از ظهر دیروز، حول و حوش ساعت 13 به وقت ایران و بعد از حدود 40 ساعت نتایج تست پرسپولیسی‌ها اعلام شد که خوشبختانه همه منفی بود و اینچنین شد که شاگردان یحیی مجوز تمرین گرفتند. در عین حال باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «این اتفاقات زمینه‌ نگرانی هواداران را فراهم ساخت و متأسفانه برخی افراد سودجو تلاش داشتند تا از این وضعیت به سود خود استفاده کنند و با ایجاد شایعات، احساسات میلیون‌ها هوادار را به بازی بگیرند که به زودی در مورد این افراد، فعالیت حقوقی صورت می‌گیرد‌.»
 

Page Generated in 0.0046 sec