printlogo


کد خبر: 227737تاریخ: 1400/1/24 00:00
خبر

 امیری ستاره پرسپولیس
سایت «کنفدراسیون فوتبال آسیا» در ادامه معرفی ستاره‌های گروه‌های لیگ قهرمانان 2021 به گروه پنجم رسید و وحید امیری را به عنوان مهره تأثیرگذار پرسپولیس معرفی کرد. سایت AFC درباره این بازیکن سرخپوشان، نوشت: وحید امیری وینگر پرسپولیس بعد از، از دست دادن فینال ۲۰۲۰ مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی به دلیل محرومیت، دوباره برای رسیدن به قهرمانی به این رقابت‌ها برمی‌گردد. این بازیکن که اکنون ۳۳ ساله شده به تیم گل‌محمدی خلاقیت، جنگندگی و انعطاف پذیری می‌دهد و به همان اندازه که حضورش در خط حمله اهمیت دارد در دفاع هم مؤثر است. در پایان این گزارش، یک نظرسنجی گذاشته شده و از کاربران درخواست شده تا تیمی که شانس اول صعود به مرحله بعد است را انتخاب کنند.
 
 
یک مصدوم در الوحده
در حالی که پرسپولیسی‌ها روز یکشنبه در سالن تمرین کردند الوحده امارات اولین تمریناتش را برای دیدار با پرسپولیس انجام داد. سایت «الامارات الیوم» خبر داد تن کاته سرمربی الوحده به محض ورود به هند اولین جلسه تمرینی‌اش را انجام داد. سرمربی هلندی فیلم‌ بازی‌های قبلی پرسپولیس را تماشا کرد و به صورت ویژه به آنالیز سبک بازی سرخ پوشان پایتخت پرداخت. بعد اولین تمرین مشخص شد محمد برغش مدافع راست تیم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در بازی اول مقابل تیم پرسپولیس ایران بازی کند و در این بازی غایب خواهد بود.
 
 
شناخت الوحده از پرسپولیس
عامر الصیعری سرپرست تیم الوحده در مصاحبه با نشریه «البیان» امارات، گفت: الوحده تیم بزرگی است و اهداف بزرگی دارد. ما برای گردش به هند نیامدیم. اگرچه فرمت صعود نسبت به گذشته فرق کرده و تیم‌های صدرنشین به همراه 3 تیم برتر 5 گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا صعود کنیم. وی افزود: الوحده توانایی صعود به مرحله بعد را دارد. مخصوصاً اینکه ما دو سال پیش با هدایت تن کاته به مرحله حذفی راه پیدا کردیم و در این فصل نیز امیدواریم به مرحله بعد صعود کنیم. ما قبلاً با پرسپولیس و الریان قطر بازی کردیم و شناخت خوبی از این دو تیم داریم. کادر فنی، تیم گوای هند را نیز زیرنظر دارد و این تیم را خیلی خوب آنالیز می‌کند تا راه برای صعود ما هموار شود.
 

Page Generated in 0.0048 sec