printlogo


کد خبر: 227720تاریخ: 1400/1/24 00:00
تیم فرهاد شاداب‌تر از تیم فکری است
گروسی: کار استقلال در آسیا سخت خواهد بود

 استقلال با حضور مجیدی به سه برد و یک مساوی دست یافته که این نتایج از دیدگاه کارشناسان فوتبال خوب بوده است. خیلی‌ها علت اصلی نتیجه گرفتن استقلال در بازی‌های اخیر را رابطه خوب فرهاد با بازیکنان استقلال می‌دانند. این ادعا هم با مصاحبه اخیر فکری ثابت شده است. البته استقلال از این پس نزدیک سه هفته در بازی‌های آسیایی حضور دارد و به قول کارشناسان عیار اصلی تیم فرهاد در این رقابت‌ها مشخص می‌شود. محسن گروسی بازیکن سابق استقلال در خصوص عملکرد این تیم در دیدار مقابل پیکان گفت: «استقلال می‌توانست در این بازی نتیجه بهتری رقم بزند و با گرفتن هر سه امتیاز اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کند اما نشد. البته تازه نیمه اول فصل گذشته و نیم فصل دوم را پیش رو داریم، در این مدت قطعاً جدول تغییرات زیادی می‌کند. استقلال، فولاد و برخی تیم‌های دیگر می‌توانند خود را به تیم‌های برتر صدر جدول برسانند. استقلال چیزی از دست نداده و قطعاً خودش می‌تواند به جایگاه بالاتر برسد.»
گروسی درباره رقبای آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «استقلال قطعاً کار سختی در این مرحله خواهد داشت چرا که تمام حریفان از بهترین تیم‌های لیگ کشورهای خود هستند. نمایندگان عربستان، قطر و عراق تقریباً همه در یک سطح هستند و اگر استقلال می‌خواهد از این مرحله عبور کند باید باهوش و کم اشتباه باشد.»
پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه مشکل این تیم محمود فکری نبود، گفت: «برخلاف تصور عموم استقلال در زمان سرمربیگری فکری نتایج بدی نگرفت و عمده مشکل آبی‌پوشان در آن زمان شاداب نبودن تیم بود که با گذشت زمان بهتر شد.»
گروسی در خصوص وضعیت کنونی استقلال گفت: «مدت زیادی نیست که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شده اما در این مدت کوتاه با افزایش روحیه مثبت بازیکنان و بازگشت شادابی از دست رفته، استقلال توانسته امتیاز‌های خوبی بگیرد و شانس قهرمانی هم دارد.»

Page Generated in 0.0053 sec