printlogo


کد خبر: 227719تاریخ: 1400/1/24 00:00
خبر

یوونتوس، رونالدو را جریمه نمی‌کند
یوونتوس بازی خانگی‌اش در هفته سی‌‌ام سری A را با پیروزی 3 بر یک خانگی برابر جنوا پشت سر گذاشت اما این بازی یک حاشیه غیرمنتظره داشت. با وجود پیروزی تورینی‌ها، ستاره پرتغالی آنها کریستیانو رونالدو چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید. او در پایان بازی پیراهنش را از تن درآورد و آن را به زمین انداخت. به نظر می‌رسید این حرکت رونالدو نوعی ابراز خشم از بابت ناکامی‌اش برای گل‌زنی در این بازی و از دست دادن موقعیتی مسلم و حتی نارضایتی از عدم همکاری هم‌تیمی‌هایش با او برای زدن گل بوده است. البته خیلی طول نکشید که رومئو آگرستی، خبرنگار ایتالیایی سایت گل مدعی شد، این حرکت رونالدو نه از سر خشم بلکه برای اهدای پیراهنش به توپ جمع‌کن پشت دروازه بوده است، کسی که بلافاصله پیراهن ستاره پرتغالی را برداشت. با وجود ادعای این خبرنگار، نارضایتی رونالدو محرز بود بخصوص که او در نیمه دوم از هم‌تیمی‌های خود خواست که بیشتر به او توپ برسانند.
آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوسی‌ها در نشست خبری پس از بازی اشاره به این موضوع داشت و شائبه‌هایی که درباره احتمال مجازات رونالدو به دلیل این حرکت وجود داشت را رد کرد. پیرلو در این مورد به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «طبیعی است که رونالدو خواسته باشد گل بزند بخصوص زمانی که بازی داشت گره می‌خورد، چون او یک قهرمان است و همیشه می‌خواهد بر جریان بازی تأثیر بگذارد. باشگاه رونالدو را جریمه کند؟ خیر، من فکر نمی‌کنم او جریمه شود. او ناراحت بود و این ناراحتی برای سایر بازیکنان هم پیش می‌آید. بازی در آن موقع تمام شده بود و عصبانی بودن رونالدو هم طبیعی بود. من فکر نمی‌کنم که باشگاه یا کادر فنی بخواهند رونالدو را جریمه کنند. او بیشتر از هر چیزی برای گل‌زنی اشتیاق دارد پس ناراحت شدنش از گل نزدن عادی است.» سرمربی جوان بانوی پیر سپس با سؤالی درباره عملکرد خودش مواجه شد. او در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم احساس می‌کند که باید توانایی‌هایش را روی نیمکت یوونتوس اثبات کند گفت: «تمام مربیان باید احساس کنند که در هر روز لازم است خودشان را ثابت کنند چه برسد به من که تازه مربیگری را شروع کرده‌ام. فوتبال از بچگی رؤیای من بوده است و همیشه برای ارتقای سطح خودم در آن تلاش خواهم کرد. من به عملکرد خود تا این مقطع از فصل از 10 نمره 6 می‌دهم. می‌دانم که باید خیلی بیشتر از اینها کار کنم و وقتی که یکسری نتایج مشخص را کسب نکنید، مربی اولین نفری است که باید مسئولیت آن را برعهده بگیرد. طبیعی است که مربیان به خاطر عملکردشان زیر ذره‌بین قرار داشته باشند.»
 
 
بولت: طرفدار آرژانتینم اما رونالدو را به مسی ترجیح می‌دهم
در سال‌های گذشته مقایسه میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی همواره از جذاب‌ترین سوژه‌ها برای رسانه‌ها بوده است. الان هم با وجود افت نسبی این دو ستاره و ناکامی‌های اخیر تیم‌هایشان هنوز هم این بحث مطرح است که ستاره پرتغالی یوونتوس بهتر است یا ستاره آرژانتینی بارسلونا. در این میان هر کسی با استدلال‌های خود یکی از این دو نفر را انتخاب کرده است. مقایسه این دو نفر هم محدود به اهالی و طرفداران فوتبال نبوده و ورزشکاران سایر رشته‌ها نیز در این خصوص نظر داده‌اند. اوسین بولت قهرمان سابق دوی سرعت المپیک هم جزو این دسته بوده است. بولت همواره نیم نگاهی به فوتبال هم داشت و حتی در یک مقطع تلاش کرد به تیم‌های باشگاهی بزرگ اروپایی مانند منچستریونایتد و دورتموند ملحق شود هرچند در نهایت نتوانست استعدادش برای فوتبال بازی کردن را به اثبات برساند. با این حال او هنوز هم پیگیر مسابقات دنیای فوتبال هست. بولت در پاسخ به این سؤال که به نظر او لیونل مسی بازیکن بهتری است یا کریستیانو رونالدو، گفت: «انتخاب یکی از میان این دو سخت است. من طرفدار تیم ملی آرژانتین هستم اما کریستیانو را هم از زمانی که در منچستریونایتد بازی می‌کرد، بسیار دوست دارم. منچستریونایتد تیم محبوب من است. با این حال من فکر می‌کنم که کریستیانو قابلیت‌های بیشتری دارد چون که او در لیگ‌های دیگری مانند لالیگا، سری A و لیگ برتر انگلیس توانایی‌هایش را ثابت کرده است. ازاین رو من به شخصه کریستیانو رونالدو را انتخاب می‌کنم. البته اکنون فوتبال جوانان جذابی مانند امباپه را دارد که به نظر من بازیکن بسیار پر سرعتی است. البته من نمی‌دانم که این جوان‌های بااستعداد به چه مراحلی خواهند رسید.»
 

Page Generated in 0.0058 sec