printlogo


کد خبر: 227718تاریخ: 1400/1/24 00:00
برنامه مایک آهنین قبل از بازنشستگی دوباره
غوغای تایسون در رینگ

 مایک تایسون برنامه دارد قبل از اینکه دنیای بوکس را کنار بگذارد و از زندگی‌اش لذت ببرد، با سه تا از اسطوره‌های این رشته مسابقه بدهد. اسطوره آمریکایی بوکس سنگین وزن در آبان در یک مسابقه نمایشی با روی جونز جونیور بازگشت خود را به دنیای بوکس اعلام کرد؛ این مبارزه که از طریق پخش در ازای پرداخت برگزار شد، 58 میلیون پوند جمع‌آوری کرد.
تایسون 54 ساله که هنوز ذائقه ماجراجویی دارد و به دنبال انجام مبارزات هیجان‌برانگیز است، فاش کرد قبل از آویزان کردن دستکش‌هایش می‌خواهد بازی‌های بزرگی برگزار کند. او گفت: «امسال می‌خواهم با هالیفیلد بازی کنم، همینطور لنوکس لوییس. هر دو را می‌خواهم. همچنین دوست دارم با تایسون فیوری بازی کنم. اگر بتوانم حتی اگر بتوانم با آن دو نفر یعنی لوییس و هالیفیلد بازی کنم، می‌گویم دیگر بس است، باید از زندگی لذت ببرم. همه مسابقات هم نمایشی است. دوست دارم همه رکوردهای واقعی خودم را در این مسابقات نمایشی بشکنم.»
مایک آهنین آشکارا انگیزه انتقام از هالیفیلد و لوییس را دارد که هر دو شکستش داده‌اند. هالیفیلد در راند یازدهم بازی‌اش با تایسون کار او را ساخت و در تابستان سال بعد در مسابقه تکراری بود که آن اتفاق فراموشنشدنی رخ داد و تایسون گوش حریفش را گاز گرفت.
بازی تایسون با لوییس در سال 2002 برگزار شد و بوکسور بریتانیایی کانادایی با ناک اوت کردن حریف در راند هشتم بازی از عنوان قهرمانی‌اش در شورای جهانی بوکس، فدراسیون بین‌المللی بوکس و سازمان جهانی بوکس دفاع کرد.
هنوز معلوم نیست بازی با تایسون فیوری از نظر مالی چه مزایایی برای دو طرف برگزارکننده خواهد داشت. فیوری خودش را آماده می‌کند که آنتونی جاشوا مبارزه کند، این دو موافقت کرده‌اند که دو مسابقه با هم برگزار کنند و این یکی از پرشورترین مسابقات سنگین وزن تاریخ خواهد بود.
 

Page Generated in 0.0056 sec