printlogo


کد خبر: 227707تاریخ: 1400/1/24 00:00
خبر

فولادی‌ها قبل از السد تست دادند
طبق برنامه‌ریزی AFC تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو روز پیش از مسابقه خود باید تست کرونا بدهند تا مجوز حضورشان در مسابقات صادر شود. اعضای تیم فولاد خوزستان نیز ظهر دیروز تست کرونا دادند. اعضای پزشکی AFC از تمامی بازیکنان، کادر فنی و دیگر اعضای مجموعه این تیم تست گرفتند و احتمالاً تا امروز صبح پاسخ این تست‌ها اعلام خواهد شد. شاگردان نکونام پس از پیروزی برابر العین به گروه چهارم رقابت‌ها صعود کردند و باید در اولین بازی خود در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف السد قطر بروند.
 
حکم تخلیه منزل مهدی رحمتی صادر شد
مهدی رحمتی در ابتدای این فصل با قراردادی به‌عنوان سرمربی تیم پدیده انتخاب شد و این مربی در قرارداد خود با باشگاه مشهدی خواستار یک دستگاه آپارتمان برای سکونت خود و خانواده‌اش در مشهد شد که این موضوع مورد موافقت حمیداوی قرار گرفت. با گذشت چند ماه از سکوت سرمربی پدیده در مشهد حکم تخلیه منزل وی صادر شده چون اجاره بهای این ساختمان پرداخت نشده است. با این وجود این بدهی توسط رحمتی پرداخت شده اما مالک ساختمان از وی خواسته منزلش را تخلیه کند. این موضوع باعث دردسر سرمربی پدیده شده و او هم این موضوع را به باشگاه پدیده اعلام کرده است. این در شرایطی است که باشگاه پدیده این روزها زیر نظر هیأت فوتبال استان خراسان اداره می‌شود و امروز این باشگاه از مالک قبلی با دستور قضایی گرفته شده است.
 
بازیکن رقیب تراکتور بازداشت شد
بازیکن نیروی هوایی عراق در اتفاقی عجیب در فرودگاه شارجه امارات بازداشت شد. سایت «الکره العراقیه» خبر داد احمد ابراهیم بازیکن نیروی هوایی عراق دیروز بعد از ورود به فرودگاه شارجه به‌دلیل شکایت فردی علیه این بازیکن برای مدت 5 ساعت در فرودگاه بازداشت بود. این بازیکن بعد از برطرف شدن مشکلش و کسب رضایت از شاکی بعد از 5 ساعت اجازه ورود به شهر شارجه را گرفت و به کاروان تیمش ملحق شد. نیروی هوایی عراق یکی از رقبای تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست.
 
پاتوسی ستاره فولاد در گروه D لیگ قهرمانان
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه معرفی ستاره‌های گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا در جدیدترین گزارش درباره گروه D پاتوسی هافبک فولاد را ستاره تیم ایرانی نامید. عبدالرزاق حمدالله ستاره النصر عربستان، سانتی کازولا ستاره السد قطر و محمد الدمیری ستاره الوحدات اردن معرفی شدند. سایت AFC درباره پاتوسی نوشت: «آیاندا پاتوسی در دومین حضور در لیگ قهرمانان آسیا به‌همراه فولاد خوزستان در پلی‌آف مقابل العین موفق به گلزنی شد. بازیکن آفریقایی در سال 2019 هم به‌همراه استقلال تیم سابقش در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.» هافبک تهاجمی اهل کشور آفریقای جنوبی به‌صورت قرضی از کیپ تاوان به فولاد آمد. تیم ایرانی با ساختار و سبک بازی دفاعی است و این بازیکن با درخشش در دومین فصل حضورش بهترین گلزن تیم است. انتظار می‌رود این بازیکن در ترکیب فولاد در گروه چهارم نقشی کلیدی برای تیمش ایفا کند.
 
احتمال غیبت مدافع کلیدی الوحدات مقابل فولاد
مدافع الوحدات اردن مصدوم شد و احتمال دارد بازی با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد. باشگاه الوحدات اردن اعلام کرد عبدالله دیارا مدافع مصدوم است و نیاز به استراحت یک هفته‌ای دارد و در نتیجه بازی اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان را از دست داد. فولاد خوزستان در این گروه در دومین بازی خود باید شنبه آینده به مصاف الوحدات برود. با توجه به اعلام باشگاه اردنی، این مدافع نیاز به یک هفته استراحت دارد و احتمال غیبت این بازیکن در بازی مقابل شاگردان نکونام زیاد است. اولین بازی فولادی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه آینده مقابل السد قطر است.
 
سرمربی جدید حریف فولاد وارد ریاض شد
مانو منزس سرمربی سابق تیم ملی برزیل که هدایت النصر عربستان را بر عهده گرفته دیروز وارد ریاض شد. منزس به‌منظور حضور در تمرینات النصر در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا وارد ریاض شد و پس از گذراندن قرنطینه می‌تواند در تمرینات این تیم حاضر شود. با توجه به فاصله کوتاه باقی‌مانده تا نخستین بازی آسیایی، منزس امکان ایجاد تغییرات مورد نظر در فهرست آسیایی النصر را نخواهد داشت و با تیم فعلی وارد مرحله گروهی رقابت‌ها می‌شود. بر این اساس کیم جین سوی کره‌ای مدافع آسیب‌دیده النصر تنها بازیکنی است که فعلاً از فهرست بازیکنان خارجی این تیم کنار گذاشته می‌شود و سایر نفرات زردپوشان فوتبال عربستان را در بازی‌های آسیایی همراهی می‌کنند. النصر چهارشنبه اولین بازی‌اش را در گروه چهارم لیگ قهرمانان مقابل الوحدات اردن برگزار می‌کند. فولاد خوزستان و السد قطر دیگر تیم‌های این گروه هستند.
 

Page Generated in 0.0063 sec