printlogo


کد خبر: 227691تاریخ: 1400/1/23 00:00
اولین امتیاز اکبرپور برای ماشین‌سازی

ماشین‌سازی در اولین بازی با هدایت علیرضا اکبرپور مقابل آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک رسید. ماشین‌سازی در این بازی با پنالتی دقیقه 71 سعید حسین‌پور پیش افتاد و امید داشت به دومین برد فصل برسد، ولی با گل تساوی دقیقه 84 پاکدل، میزبان تبریزی تنها به یک امتیاز رسید.
ماشین‌سازی با این تساوی 10 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول قرار دارد، ولی نمایش خوبی داشت و هنوز امیدش برای بقا را از دست نداده است.
اکبرپور چهارمین سرمربی این فصل ماشین‌سازی است و با قبول این پست مأموریت خیلی سختی را به عهده گرفته، ولی امیدوار است که بتواند تیم زادگاهش را در لیگ برتر حفظ کند.
این بازی صحنه تقابل دو استقلالی سابق بود و اکبرپور و منصوریان، سرمربیان دو تیم پیش از بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. آنها در دهه 70 از بازیکنان کلیدی استقلال بودند که حالا در قامت مربی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.
این سومین بازی آلومینیوم در لیگ برتر با هدایت منصوریان بود و او توانسته در این سه بازی بدون شکست باشد. 
منصوریان کارش در تیم اراکی را با برد یک بر صفر مقابل مس رفسنجان شروع کرد و در بازی دوم هم مقابل فولاد به تساوی بدون گل رسید. 
آلومینیوم با یک امتیاز بازی دیروز  و با دو بازی بیشتر از فولاد به جای این تیم در رده چهارم قرار گرفت.
منصوریان پس از تساوی دیروز به خبرنگاران گفت: «باران روی کیفیت دو تیم تأثیر منفی گذاشته بود اما با توجه به اینکه در حین بازی باران نبارید دو تیم سعی داشتند بهترین روند را داشته باشند. ماشین‌سازی موقعیت حساسی در جدول دارد و شاید ما با تیم‌های دیگر لیگ به این سختی برخورد نمی‌کردیم. به اکبرپور تبریک می‌گویم، تیم بسیار خوبی را آماده کرد و از جنس ماشین‌سازی است. ان‌شاءالله این تیم در لیگ برتر بماند. برای اکبرپور آرزوی موفقیت می‌کنم.»
 

Page Generated in 0.0066 sec