printlogo


کد خبر: 227681تاریخ: 1400/1/23 00:00
پرسپولیس یک جلسه تمرینی مهم را از دست داد
تمرین در سالن به خاطر نیامدن جواب تست‌ها

ابتلای سعید آقایی به ویروس کرونا و حضور او در جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضطراب زیادی را در این تیم به وجود آورده است. آقایی در تمام وعده‌های غذایی پرسپولیس قبل از سفر به هند حضور داشت. 
مدافع چپ پرسپولیس تنها چند ساعت مانده به پرواز این تیم اردوی تیمش را ترک کرده بود و قبل از آن با اعضای تیم در ارتباط بوده است. همین موضوع باعث شد تا آنها نگران افزایش تعداد کرونایی‌های خود در آستانه شروع بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا شوند.
اعضای کاروان پرسپولیس پس از ورود به کشور هند مجدداً تست کرونا دادند که قرار بود پاسخ این تست‌ها تا دیشب در اختیار افسران پزشکی، اجرایی و مسئولان باشگاه قرار بگیرد. از آنجایی که گفته شده بود در صورتی که پاسخ تست کرونای هر یک از بازیکنان مثبت اعلام شود آن بازیکن از هتل محل اقامت پرسپولیس اخراج شده و به ایران باز می‌گردد، همه اعضای تیم استرس بسیاری داشتند و فوق‌العاده نگران بودند.
در عین حال همین مسأله باعث شد دیروز پرسپولیس نتواند تمرین کند و در واقع تا قبل از مشخص شدن جواب تست‌ها اجازه تمرین به تیم داده نشد تا در فاصله دو روز تا بازی با الوحده و در حالی که تیم شنبه هم تمرین نکرده بود یک روز دیگر را از دست بدهد و فقط امروز و فردا برای تمرین کردن زمان داشته باشد.
طبق مکاتبات باشگاه با AFC، قرار بود پرسپولیس دیروز در زمینی که مشخص شده تمرین کند اما متأسفانه ناهماهنگی‌ها باعث شد این اتفاق رخ ندهد و پرسپولیس در سالن بدنسازی محل اقامت خود تمرین کند.

Page Generated in 0.0067 sec