printlogo


کد خبر: 227680تاریخ: 1400/1/23 00:00
ادعای یک مسئول هندی:
پرسپولیس می‌دانست شنبه اجازه پرواز ندارد

کاروان پرسپولیس ایران با ۲۱ بازیکن و ۲۱ مربی و همراه، ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه شنبه از طریق مرز هوایی مهرآباد، تهران را به قصد گوا ترک کرد. این پرواز با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی ضعیف میزبان و عدم همکاری با پرسپولیس با ساعت‌ها تأخیر انجام شد. البته ابتدا به نظر می‌رسید برنامه پرواز یک روز به تأخیر بیفتد که لطمه شدیدتری به اجرای برنامه‌های آماده‌سازی تیم می‌زد اما در نهایت پیگیری‌های مداوم باشگاه و همکاری وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند، منجر به انجام سفر شد.
با این وجود تایمز هند در این خصوص نوشت: پرسپولیس برای پرواز به سمت گوای هند نیاز به مجوز داشت زیرا با پرواز چارتر قرار بود به این کشور بیاید. از 5 روز گذشته پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران مدارک لازم را برای پرواز به سمت هند مهیا کردند ولی فدراسیون فوتبال هند اعلام کرد که ثبت این مدارک به تأخیر خورده است.
تایمز به ادعای یکی از اعضای فدراسیون فوتبال هند نوشت: ایرانی‌ها مطلع بودند و خود باشگاه پرسپولیس می‌دانست که تا روز یکشنبه هیچ ظرفیتی برای پرواز وجود ندارد. آنها ولی درخواست کردند که زمان پرواز تغییر کند. 
با اینکه پرسپولیسی‌ها می‌دانستند که اجازه پرواز ندارند ولی پرواز را در روز شنبه رزرو کردند. 
ما در نیمه شب، به که می‌توانستیم زنگ بزنیم؟ پرسپولیس ما را متهم کرده در صورتی که نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.
تایمز نوشت که پس از این اتفاق، ریاست فرودگاه گوا به نام «گاگان مالیک» تأیید کرد که پرواز پرسپولیس دوباره برنامه‌ریزی شده و این تیم می‌تواند شنبه شب به سمت هند پرواز کند.
 

Page Generated in 0.0053 sec