printlogo


کد خبر: 227677تاریخ: 1400/1/23 00:00
خبر

جریمه سنگین کرونایی‌ها
شیوع جهانی بیماری کرونا باعث تدوین آیین‌نامه انضباطی در باشگاه پرسپولیس برای مقابله با این ویروس شد. از این رو بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس که بندهای این آیین‌نامه را رعایت نکنند با جریمه‌های ۲۰ الی ۱۴۰ میلیون تومانی روبرو می‌شوند. اتفاقی که بابت عکس یادگاری و حضور در جمع‌های خصوصی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برخی بازیکنان نظیر میلاد سرلک، علی شجاعی و مهدی عبدی دردسرساز شد تا آنها با جریمه ۲۰ میلیون تومانی روبه‌رو شوند. حالا با توجه به ابتلای فرشاد فرجی و سعید آقایی به ویروس کرونا سنگین‌ترین جریمه برای این دو بازیکن در نظر گرفته شده است. باشگاه پرسپولیس قصد دارد پس از دریافت گزارش از کادر پزشکی تیم درباره جریمه ۱۰۰ تا ۱۴۰ میلیون تومانی این بازیکنان تصمیم گیری کند.
 
آقایی به هند نمی‌رود
در شرایطی که روز شنبه صحبت‌هایی درباره اینکه در صورت دریافت تست دوباره از سعید آقایی و منفی شدن آن برای همراهی این بازیکن در هند مطرح شد اما گفته می‌شود این احتمال خیلی کم خواهد بود. سعید آقایی با دریافت اسکن مربوط به ریه و درصد ابتلای خود اکنون باید حداقل 20 روز قرنطینه را پشت سر بگذارد و این مسأله عاملی خواهد بود که او را از همراهی تیم در گوا هند محروم می‌کند. با این حال خبر امیدوارکننده از سعید آقایی این است که او از نظر بدنی شرایط مناسبی را دنبال می‌کند و به همین منظور تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند تا در بازگشت به تمرینات گروهی، مشکلی از این بابت نداشته باشد.
 
به دنبال ماده ضدعفونی!
کاروان پرسپولیس بامداد دیروز وارد هتل محل اقامت خود شدند. پزشک تیم نیز صبح دیروز در اولین اقدام جلسه‌ای با مسئولان هتل و آشپزخانه داشت. لیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس گفت: مسائل مختلفی وجود دارد که باید در محل اسکان مراقب آنها باشیم. به عنوان مثال، از مسئولان هتل خواستیم که مواد ضد عفونی کننده و ماسک در اتاق‌ها قرار داده شود. همچنین درباره منوی غذا باید هماهنگی می‌شد. ذائقه بچه‌ها، تایمینگ غذاهای اصلی و میان وعده‌ها، منوی مخصوص روز مسابقه و بعد از مسابقه، نوشیدنی‌ها و موارد دیگری از این دست را به هتل و مسئول آشپزخانه اعلام کردیم.
 

Page Generated in 0.0056 sec