printlogo


کد خبر: 227674تاریخ: 1400/1/23 00:00
لژیونرها

هفته بیست و ششم لیگ پرتغال
طلسم طارمی بعد از ۹ بازی بالاخره شکست
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند هفته موفق به گلزنی برای تیم پورتو شد. در ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال تیم فوتبال پورتو بامداد دیروز (یکشنبه) موفق شد ٢ بر صفر تیم توندلا را شکست دهد.
در این مسابقه مهدی طارمی از دقیقه ٧٦ وارد زمین شد و توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند. این گل در شرایطی به ثمر رسید که طارمی با احتساب بازی ایران برابر روسیه، در ۹ مسابقه متوالی گلزنی نکرده بود.
طارمی با این گل تعداد گل‌های خود را در لیگ پرتغال به عدد ۱۰ افزایش داد تا شانس خود را برای رسیدن به عنوان آقای گلی بیشتر کند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دیدار رفت برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا که منجر به شکست پورتو شد به دلیل اخراج در دیدار قبل غایب بود و انتظار می‌رود در بازی برگشت این مسابقه که روز سه شنبه این هفته برگزار می‌شود، حضور داشته باشد.
سایت آماری گل پوینت در گزارش بازی خود نوشت که مهدی طارمی بسیار در این مسابقه تأثیرگذار ظاهر شد و توانست در کمتر از 10 دقیقه بازی را برای پورتو تمام کند. گل او باعث شد تا پیروزی کونسیسائو تثبیت شود و 3 امتیاز بازی به دست آید. سایت گل پوینت برای مهدی طارمی در 16 دقیقه حضور این بازیکن نمره 5/ 9 را تخمین زد تا او به بهترین تعویضی کونسیسائو بدل شود.
 
 
نمره خوب علیپور و عابدزاده مقابل فارنسه
 یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ پرتغال، ماریتیمو به مصاف فارنسه رفت و توانست با گلزنی علی علیپور به برتری یک بر صفر دست یابد.
علیپور پس از مدت‌ها توانست اولین گل خود را در لیگ پرتغال به ثبت برساند و نمره‌ای خوب از سوی رسانه پرتغالی کسب کند. از سوی دیگر امیر عابدزاده نیز در دروازه ماریتیمو درخشان ظاهر شد و توانست عنوان برترین بازیکن میدان از سوی لیگ پرتغال را کسب کند.
اگرچه طبق بررسی لیگ پرتغال، عابدزاده بهترین بازیکن زمین شد ولی سایت آماری گل پوینت، علی علیپور را با نمره 5/ 6 بهترین بازیکن ماریتیمو دانست.
 گل پوینت برای عابدزاده نیز نمره بالای 1/ 6 را تخمین زد تا بازیکنان ایرانی شب خوبی را در لیگ پرتغال سپری کنند.
 
 
ستایش روزنامه قطری از مهرداد محمدی
روزنامه الوطن قطر بعد از هت‌تریک مهرداد محمدی به ستایش از این بازیکن ایرانی پرداخت.
مهرداد محمدی فصل بسیار خوبی را با العربی تجربه کرد. این بازیکن ایرانی که به همراه ترابی راهی العربی شد برخلاف مهاجم کنونی پرسپولیس نمایشی خیره کننده داشت. محمدی در بازی پایانی العربی در لیگ ستارگان قطر هت تریک کرد تا با زدن 12 گل بهترین گلزن تیمش لقب گیرد.
روزنامه الوطن به ستایش از محمدی پرداخت و نوشت: مهرداد بار دیگر شایستگی‌ها و درخشش خود را تکرار کرد. او بار دیگر درخشید تا فصل خوب خود با تیم را کامل کند. مهرداد از بازیکنانی بود که توانست از همان ابتدا تا پایان لیگ در یک سطح بازی کند. او در جام امیر قطر هم خوش درخشید و سهم بسزایی در صعود العربی به نیمه نهایی داشت.
با توجه به درخشش این بازیکن ایرانی در العربی، پیش‌بینی می‌شود که او فعلاً در لیگ ستارگان به کار خود ادامه دهد.
 

 


Page Generated in 0.0052 sec