printlogo


کد خبر: 227658تاریخ: 1400/1/23 00:00
دانشگر و مجیدی جامانده‌های سفر استقلال به عربستان

با اینکه نام محمد دانشگر در لیست آسیایی استقلال قرار داشت اما مربیان این باشگاه درنهایت تصمیم گرفتند این مدافع را همراه خود به شهر جده عربستان نبرند. به این ترتیب دانشگر در تهران خواهد ماند و تمریناتش را دنبال خواهد کرد. فرزاد مجیدی نیز به دلیل صادر نشدن ویزایش نمی‌تواند استقلال را در سفر به عربستان همراهی کند. نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال درباره وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: «قرار است امروز مجدداً در عربستان تست بدهیم تا وضعیت سلامت جسمانی بازیکنان به تأیید میزبان مسابقات برسد.» عبداللهی درباره تغییر در زمان شروع لیگ قهرمانان آسیا نیز این توضیحات را داد: «تغییر 45 دقیقه‌ای زمان بازی به خاطر نماز عشا در کشور عربستان است و تمرینات ما هم در همان زمان مسابقات برگزار می‌شود تا تیم با مشکل روبه‌رو نشود.» سرپرست استقلال درباره حذف دانشگر از حضور در عربستان نیز این توضیح را داد: «مجیدی تصمیمی گرفته که همه باید در چارچوب مسائل فنی به آن احترام بگذارند. به هر حال او سرمربی تیم است و تصمیم‌گیری نهایی در مورد این مسائل با او است.»
وی در خصوص مسائلی که پیرامون تعداد اعضای کاروان تیم استقلال به عربستان مطرح و عنوان شده این تیم با 60 نفر به مسابقات اعزام می‌شود، گفت: «ما 28 بازیکن در فهرست‌مان داریم و نزدیک به 20 نفر نیز اعضای کادر فنی و پشتیبانی تیم هستند. سفر 60 نفره استقلال درست نیست و تعداد از این عددی که شما می‌گویید کمتر است.»
سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای هیأت مدیره در این سفر آبی‌پوشان را همراهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، گفت: «قرار است آنها جداگانه به عربستان سفر کنند.» استقلالی‌ها در حالی عازم عربستان شدند که برای متین کریم‌زاده، بابک مرادی و پزشک این باشگاه مشکلی به جهت صدور روادید به وجود آمده بود که در نهایت با تلاشی که مسئولان باشگاه استقلال هنگام سفر به جده انجام دادند، این مشکل نیز از بین رفت تا استقلال با نفرات کامل در این سفر حاضر شود.استقلال اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را بامداد جمعه مقابل الاهلی برگزار می‌کند. این بازی به وقت محلی 45 دقیقه بامداد آغاز خواهد شد که به وقت کشورمان ساعت 5/1 بامداد خواهد شد.

Page Generated in 0.0042 sec