printlogo


کد خبر: 227655تاریخ: 1400/1/23 00:00
پایان همکاری با فدراسیون بعد از یک سال
ساعی: نشد کار کنم، رفتم

هنوز ماه اول سال 1400 به اتمام نرسیده و هنوز خیلی‌ها از تعطیلات به سر کار خود برنگشته‌اند که هادی ساعی اعلام کرد به همکاری‌اش با تیم ملی تکواندو پایان داد. همکاری‌ای که ظاهراً بیشتر از یک سال هم نشده و او بعد از این 12 ماه تصمیم گرفته به همکاری‌اش با فدراسیون پایان بدهد.
سه ماهی از ماجرای درگیری هادی ساعی با مسئولان سازمان لیگ می‌گذرد اما حالا شنیده شده که او مدتی هم است که با فدراسیون همکاری نمی‌کند. درگیری‌ای که منجر به برگزاری جلسه کمیته انضباطی و در نهایت هم رأی به محرومیتی هر چند صوری برای هادی ساعی شد اما حالا این کناره‌گیری ابهام به وجود می‌آورد که آیا همان درگیری باعث این کناره‌گیری است یا نه؟ سه ماهی از ماجرای درگیری او با مسئولان سازمان لیگ می‌گذرد و حالا با گذشت سه ماه از این درگیری پر خسارت که منجر به استعفای رئیس سازمان لیگ و دبیرش هم شد خبر رسیده که ساعی از تیم ملی تکواندو هم کناره‌گیری کرده و قرار نیست دیگر با تیم ملی همکاری کند. آن‌هم در شرایطی که کمتر از 4 ماه تا بازی‌های المپیک باقی‌مانده است.
هنوز دلیل این جدایی مشخص نیست به طور دقیق اما شاید از مصاحبه‌ای که هادی ساعی انجام داده اینطور به نظر بیاید که این جدایی هم خیلی بی‌ربط به ماجرای درگیری‌اش در لیگ برتر تکواندو نباشد. او در گفت‌وگوی کوتاهی که انجام داده به طور رسمی اعلام کرده که بیش از دو ماه است هیچ همکاری‌ای با تیم ملی ندارد: «بیش از ۲ ماه است دیگر هیچ همکاری‌ای با تیم ملی تکواندو ندارم. از قبل از رقابت‌های لیگ دیگر همکاری نکردم چرا که اصلاً به من نیازی نداشتند و بهتر دیدم کنار بکشم. ماجراهایی وجود داشت که دیگر نمی‌توانستم ادامه بدهم.»
ماجرای درگیری او در لیگ برتر هم 25 دی اتفاق افتاد و تقریباً سه ماه از آن تاریخ می‌گذرد. یکی دو روز بعد از ماجرای درگیری هم از سوی فدراسیون تکواندو با محرومیت یکساله روبه‌رو شد. هر چند که این محرومیت هم خیلی دقیق اجرا نشد و در نهایت هم با استعفای رئیس سازمان لیگ و دبیرش روبه‌رو شد.
البته او در مصاحبه کوتاه خود گفته که نه با مدیریت فدراسیون و نه با کادر فنی اختلافی ندارد اما دیده نمی‌تواند مثمرثمر باشد، کناره‌گیری کرده است: «هیچ اختلافی با فدراسیون تکواندو و کادر فنی تیم ملی ندارم اما وقتی دیدم نمی‌توانم مثمرثمر باشم گفتم خداحافظ. اتفاقاً این چند وقت زیاد به فدراسیون می‌روم و با پولادگر ارتباط داشته‌ام اما دیگر مدیر فنی تیم ملی نیستم و قصدی برای ادامه همکاری ندارم. نزدیک المپیک است و دوست ندارم برای تیم ملی و فدراسیون حاشیه درست شود. آقای بسحاق هم از کادر فنی جدا شده است که ربطی به موضوع رفتن من ندارد. من به فدراسیون نه بدهکارم نه طلبکار. خودشان گفتند بیا کمک کن و من هم رفتم تا کمک کنم اما وقتی دیدم نمی‌شود، کنار کشیدم.»
حالا اینکه چرا ساعی از تیم ملی رفته است به سوژه این روزها تبدیل می‌شود. چه کاری را می‌خواست انجام بدهد که نتوانست؟
هادی ساعی 11 دی 98 از پولادگر حکم گرفت که به عنوان مدیر تیم‌های ملی کار کند اگر کناره‌گیری او از دو ماه پیش هم واقعیت داشته باشد یعنی او فقط یک سال به عنوان مدیر تیم‌های ملی کار کرده است. خروجی او در این یک سال برای تکواندو چه بود؟ به جز درگیری‌اش با دبیر سازمان لیگ چه چیز دیگری از این حضور 12 ماهه ساعی در فدراسیون تکواندو به چشم آمد؟ البته تکواندو خانه‌ ساعی است اما ظاهراً او زمان خوبی را برای بازگشت انتخاب نکرده بود.

Page Generated in 0.0045 sec