printlogo


کد خبر: 227638تاریخ: 1400/1/23 00:00
واکنش

جلال امیدیان: 
بازی با پیکان یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان است
جلال امیدیان مربی گل‌گهر سیرجان معتقد است بازی امروز مقابل پیکان یکی از سخت‌ترین بازی‌های گل‌گهر خواهد بود: «پیکان از نظر مهره جزو تیم‌‌های خوب لیگ برتر، در زمینه مدیریت جزو تیم‌های قوی تهرانی و از نظر هزینه هم خوب کار کرده است. پیکان از نظر فوتبالی هم تیم قابل احترام و سختکوشی است. بازی امروز یکی از سخت‌ترین دیدارهای گل‌گهر است و می‌تواند کلیدی برای ادامه مسابقات ما باشد. با تدابیر امیر قلعه‌نویی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده این بازی هستیم. این بازی پله‌ای برای ما در جدول خواهد بود. امیدوارم بازیکنان ما بدانند بازی سختی است و روی هر لحظه بازی تمرکز بسیار بالایی داشته باشند. ما که خیلی به موفقیت در بازی فردا امیدوار هستیم.» امیدیان در مورد خط دفاعی پیکان هم توضیح می‌دهد: «همه مربیان و بازیکنان می‌دانند پیکان از نظر لایه‌های دفاعی تیم خوب و سختکوشی است. وقتی یک موقعیت گل به دست می‌آید، باید از آن بهره لازم را ببریم. ما به تیم خودمان ایمان داریم. در هفته‌های گذشته بدشانسی‌ها و ناداوری‌ها اذیت‌مان کرد و نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم، اما از بازی با ماشین‌سازی که با موفقیت سپری کردیم، شرایط بهتری داریم و امیدوارم امروز هم موفق باشیم. بازی رفت مقابل پیکان جزو بازی‌های خوب این فصل‌مان بود. ما روی یک اتفاق نادر گل خوردیم، اما به بازی امروز امیدوار هستیم.» مربی گل‌گهر در رابطه با انتخاب یک داور جوان برای دیدار امروز می‌گوید: «خیلی نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. ما تیمی بودیم که امسال از نظر داوری اذیت شده‌ایم. شروع آن از بازی با صنعت‌نفت آبادان بود که پنالتی علیه ما گرفتند و همه گفتند پنالتی نبوده است. ما می‌خواهیم عدالت برای گل‌گهر اجرا شود و نام قلعه‌نویی در داوری‌ها تأثیرگذار نباشد. شاید ناداوری‌های سهوی اتفاق افتاده باشد، امیدوارم این ذهنیت «تأثیرگذاری حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر روی داوری‌ها) پاک شده و عدالتی که دوست داریم، اجرا شود.»
 
 
آذرنیا: ناهماهنگی‌هایی در امارات وجود داشت
حسن آذرنیا سرپرست تیم تراکتور درباره شرایط تیمش در کشور امارات می‌گوید: «ما شنبه حدود ساعت 10 صبح به امارات رسیدیم و در فرودگاه از ما تست PCR گرفتند. بعد هم به هتل منتقل شدیم و به هر یک از اعضای تیم یک اتاق جداگانه دادند. در اتاق کاملاً قرنطینه بودیم تا اینکه ساعت 4 بعدازظهر یک تست مجدد از همه اعضای تیم گرفته شد و گفتند تا جواب تست‌ها نیاید حق تمرین و تردد را ندارید. خوشبختانه جواب تست‌ها صبح دیروز به ما داده شد و تست تمام اعضای تیم منفی بود. بچه‌ها هم از قرنطینه خارج شدند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیروز یک جلسه تمرین وزنه و یک جلسه تمرینی هم در زمین چمن داشتیم.» آذرنیا راجع به میزبانی کشور امارات هم توضیح می‌دهد: «باشگاه شارجه استقبال خوبی از ما داشت، اما با توجه به شرایط کرونایی، ناهماهنگی‌هایی در ابتدا وجود داشت که خوشبختانه حل شد و ما الان مشکلی نداریم. خدا را شکر شرایط بچه‌ها خیلی خوب است و همه یکدل تلاش می‌کنند تا نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئن باشید در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. ان‌شاءالله بتوانیم با زحماتی که مالک و مدیریت باشگاه می‌کشند، انتظار هواداران را برآورده کنیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.»
 
 
تمجید نکونام از فولاد در سایت AFC
جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان از تمرکز و عزم تیمش پس از پیروزی مقابل العین و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تمجید کرد. به‌دنبال پیروزی 4 بر صفر فولاد ایران مقابل العین امارات، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت‌های کوتاهی از جواد نکونام روی سایت خود قرار داده است. در این گزارش کوتاه اشاره شده فولاد با دو گل از کاپیتان خود شیمبا، یک گل از صالح حردانی و یک گل هم از آیاندا پاتوسی در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض العین را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا تعداد نمایندگان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به چهار برسد. این پیروزی چشمگیر باعث شد فولاد به‌عنوان بیستمین تیم به مرحله گروهی منطقه غرب برسد و حالا تیم جواد نکونام باید با تیم‌های السد قطر، الوحدات اردن و النصر عربستان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا 2021 رقابت کند. جواد نکونام در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «العین هم مثل ما سخت کار کرد اما روز ما بود. از آخرین بازی‌مان که در لیگ داخلی داشتیم تا امروز، فقط به بازی با العین فکر می‌کردیم و برای این مسابقه آماده شدیم. العین یک تیم عالی است و آنها قبلاً در این رقابت‌ها قهرمان شده‌اند. با این حال، با اطمینان به اینجا آمدیم و هیچ فرصتی برای ایجاد موقعیت به آنها ندادیم.»
 

Page Generated in 0.0060 sec