printlogo


کد خبر: 227635تاریخ: 1400/1/23 00:00
از عزیزی‌خادم انتظار بیشتری داریم
مدیرروستا: بازی با گل‌گهر برای هر دو تیم سخت است

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
تیم پیکان بعد از باخت به استقلال در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و روند صعودی‌شان را آغاز کرده‌اند. علی‌اصغر مدیرروستا سرپرست تیم مدعی است اگر تیمش فقط در دو بازی بدشانسی نمی‌آورد الان شرایط‌شان بهتر بود. با این حال او به آینده پیکان بسیار امیدوار است. سرپرست پیکان درباره اتفاقات و انتخاب‌های جدید در فدراسیون فوتبال انتظار دارد این اتفاقات کارشناسانه‌تر و فوتبالی‌تر صورت گیرد. البته او بااطمینان از صعود تیم ملی به جام‌جهانی و انجام کارهای سخت توسط تیم ملی صحبت می‌کند.
 
پیکان در شرایطی به مصاف گل‌گهر می‌رود که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی را به دست آورده و با توجه به نفراتی هم که گل‌گهر جذب کرده به نظر می‌رسد فوتبال زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.
 به همان دلایلی که شما به‌درستی به آنها اشاره داشتید این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. البته ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و با اینکه بدون تماشاگر خواهد بود اما به هر حال به شرایط زمین خودمان آگاه هستیم و باید از این فرصت استفاده کنیم. گل‌گهر کادر فنی، بازیکن و امکانات بسیار خوبی دارد که از این نظر جزو سه تیم اول لیگ هستند. گل‌گهر بازیکنانی دارد که در هر لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر دهند، به همین دلیل باید خیلی هوشمندانه و با تمرکز بالا به مصاف‌شان برویم. خوشبختانه ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکثر بازیکنان را هم برای این بازی در اختیار داریم.
تیم شما قبل از بازی حذفی نفت آبادان را شکست داد و قبل از آن به شهرخودرو باخته بود، اما بعد از آن رفتن صعودی‌تان را دوباره دنبال کردید.
 ما در همان بازی با شهرخودرو هم مستحق شکست نبودیم، اما به هر حال فوتبال است و این اتفاق می‌افتد که در یک بازی با وجود ارائه بازی خوب اما نتیجه دلخواه‌تان را نمی‌گیرید. ما کادر فنی، پزشکی و تدارکات بسیار خوبی داریم که برای موفقیت تیم هم تلاش‌شان را به کار می‌گیرند و اگر بازی‌های ما را با دقت بیشتری دنبال کرده باشید می‌بینید در هر بازی تاکتیک مخصوص با همان بازی را در زمین پیاده می‌کنیم.
با توجه به شکست مقابل استقلال در جام حذفی طبیعی است که همه تمرکزتان را روی لیگ بگذارید. چقدر به کسب سهمیه امیدوارید؟
 ببینید ما اگر در یکی، دو بازی بدشانسی نمی‌آوردیم الان جزو 4، 5 تیم اول جدول بودیم. در دو بازی با ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک اگر بدشانسی نمی‌آوردیم خیلی شرایط‌مان فرق می‌کرد، اما با توجه به بودجه‌ای که برای تیم در نظر گرفته شد و انتخاب دیرهنگام سرمربی نباید امروز درباره کسب سهمیه حرف بزنیم چون از واقعیت دور است، اما چون هنوز روی کاغذ امکانش وجود دارد همه تلاش‌مان را می‌کنیم. در حال حاضر فاصله تیم‌ها زیاد نیست. اگر این اتفاق بیفتد عالی است اگر هم نشد برای سال آینده حتماً برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
تعویق بازی‌ها به‌دلیل حضور تیم‌های‌مان در لیگ قهرمانان آسیا چقدر تأثیرگذار است؟
 قطعاً تأثیرگذار است چون تیم‌هایی که روند صعودی داشتند شاید دچار مشکل شوند، چون به هر حال بازیکنان از شرایط مسابقه دور می‌شوند اما چاره‌ای نیست باید با آن کنار آمد.
یکی از موضوعات اصلی این روزهای فوتبال برخی انتخاب‌ها در فدراسیون فوتبال است. بدون نام بردن از کسی چقدر این اتفاقات را تأیید می‌کنید؟
 همانطور که گفتید درباره شخص حرف نمی‌زنیم، اما توقع‌مان از آقای عزیزی‌خادم خیلی بیشتر بود و انتظار تغییر و تحولات عظیمی را داشتیم. تیم ملی ما در شرایط بسیار سخت و حساسی قرار دارد به همین دلیل هرچقدر اطرافش آدم‌های فوتبالی باشد بهتر است. شاید بهتر باشد ایشان در برخی تصمیمات‌شان تجدیدنظر داشته باشند. ما باید از نفراتی استفاده کنیم که در آسیا جایگاه خوبی داشته
 باشند. 
همینطوری که در آسیا خیلی اذیت‌مان می‌کنند. رئیس فدراسیون خودشان فوتبالیست و عضو هیأت‌مدیره پیکان بودند که من هم در خدمت‌شان بودم، در شرایط فعلی امیدوارم جدی‌تر با مسائل برخورد کنند. من استدلال‌های ایشان را نمی‌دانم اما به هر جهت جلوی ضرر را از هرجا بگیریم منفعت است.
همه امیدواریم تیم ملی ما به جام‌جهانی صعود کند و...
 بله، ما همیشه کارهای سخت را انجام دادیم و اتفاقاتی را رقم زدیم که خیلی‌ها فکرش را نمی‌کردند، اما متأسفانه خیلی جاهای تیم ملی همخوانی ندارد و...
کدام قسمت‌های تیم ملی؟
 اجازه بدهید این موضوع را باز نکنیم، اما تیم ملی ما جزو بهترین تیم‌های آسیا و حتی سرآمد تمام تیم‌هاست، به همین دلیل فوتبالی و داخل زمین ما برتر از حریفان‌مان هستیم و به امید خدا و تلاش بچه‌ها از این مرحله صعود می‌کنیم.
 

Page Generated in 0.0067 sec