printlogo


کد خبر: 227622تاریخ: 1400/1/22 00:00
37 امتیاز صمد نیکخواه برای جلوگیری از شکست مهرام کافی نبود
نفت در یکقدمی فینال لیگ برتر بسکتبال

نفت آبادان در سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال دو بر یک از مهراه پیش افتاد تا برای رسیدن به فینال نیاز به تنها یک برد دیگر داشته باشد. این بازی ظهر دیروز در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد که نفت آبادان در یک رقابت نزدیک حریف قدرتمندش را 74-70 شکست داد.
در بازی اول دو تیم، مهرام برتری محسوسی داشت و با نتیجه ۸۹ – ۷۲ به پیروزی رسید. در بازی دوم نفت آبادان موفق شد کیفیت بازی‌اش را ارتقا بدهد و به پیروزی ۶۹ – ۵۹ برسد. سناریوی بازی سوم هم شباهت زیادی به بازی دوم داشت و تیم آبادانی در اکثر دقایق بازی ازمهرام پیش بود.
نیمه نخست این مسابقه در حالی با نتیجه ۳۵ - ۳۲ به سود نفت پایان یافت که شاگردان حماد سامری پس از برتری ۲۳-۱۹ در کوارتر نخست، کوارتر دوم را با نتیجه نزدیک ۱۲- ۱۳ واگذار کردند.
کوارتر سوم این بازی با نتیجه ۱۵ - ۱۹ به سود مهرام رقم خورد، ولی نفت در کوارتر پایانی با وجود پنج خطایی شدن محمد حسن‌زاده نمایش درخشانی داشت و به برتری ۱۹- ۲۴ رسید. سالار منجی از تیم نفت آبادان و آرمان زنگنه و سامرز از تیم مهرام هم در این دقایق پنج خطایی شدند.
ستاره این بازی صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان مهرام تهران بود که ۳۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس گل داشت و ضمن کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه، تأثیرگذاری ۳۳ را ثبت کرد. با این حال امتیازات در تیم نفت آبادان تقسیم شد تا درخشش صمد بی‌ثمر شود. در تیم نفت منجی، حسن‌زاده، صدیقی و داورپناه به ترتیب 13، 12، 11 و 10 امتیاز به دست آوردند.
بازی چهارم دو تیم که برای مهرام حکم مرگ و زندگی را دارد، فردا دوشنبه برگزار می‌شود. یاران نیکخواه و کامرانی برای زنده نگه داشتن بخت صعود به فینال باید برنده شوند، در حالی که نفت آبادان در صورت پیروزی حریف شهرداری گرگان در بازی نهایی خواهد شد.

Page Generated in 0.0056 sec