printlogo


کد خبر: 227614تاریخ: 1400/1/22 00:00
کارشکنی هندی‌ها قبل از رسیدن به جزیره شروع شد
قطع و وصل اجازه پرواز پرسپولیس به گوا!

روز گذشته اتفاق عجیبی برای پرسپولیس افتاد تا مشخص شود مسئولان باشگاه و اعضای تیم بی‌جهت برای سفر به هند نگران نبوده‌اند.
قرار بود ساعت 11 صبح دیروز کاروان پرسپولیس با پروازی چارتر راه جزیره گوای هند محل برگزاری مسابقات مرحله گروهی گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا شود اما گفته شد هندی‌ها به این هواپیما اجازه ورود به جزیره گوا را نداده‌اند.
این اتفاق در حالی رخ داد که این اجازه روز جمعه صادر شد بود اما صبح روز شنبه لغو شد.
با این حال باشگاه پرسپولیس خیلی زود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و این ماجرا را ادامه‌ای بر کارشکنی‌های میزبان دانست.
در مطلب سایت باشگاه آمده بود: تا شب گذشته (جمعه شب)، ویزای سفر به هند در اختیار سرخ‌پوشان ایران قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال هند یک هفته قبل در جریان حضور تیم پرسپولیس قرار گرفته و نیز برای ورود کاروان تیم، تأییدیه ارسال کرده بودند اما در عرض چند ساعت همه چیز دچار تغییر شد.
باشگاه پرسپولیس در این مطلب با اشاره به اینکه این آخرین کارشکنی هندی‌ها نخواهد بود اعلام کرد طبق اطلاعاتی که در اختیارشان قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره رفته‌اند.
بعد از این اتفاق و به هم خوردن برنامه پرواز گفته شد یحیی و کادر فنی از این مسأله به شدت عصبانی هستند و گل محمدی در تماس با بازیکنان خواسته به هیچ وجه از منزل خود خارج نشوند ضمن اینکه مدیریت باشگاه هم در پی این تذکر تصمیم گرفت در صورت مشاهده ‌این اتفاق بازیکن خاطی را جریمه ‌کند.
به هر حال بعد از سه چهار ساعت درگیری با این اتفاق و حاشیه‌هایش حول و حوش ساعت 14 دیروز شکوری خبر داد مشکل حل شده و عصر شنبه ساعت 17 هواپیمای پرسپولیس با 46 عضو این تیم به سوی گوا پرواز خواهد کرد.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر از وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند گفت: «تأخیر در شروع سفر از کنترل باشگاه خارج بود اما به هر حال مشکل را با پیگیری دقیق و کامل، حل کردیم. با این حال امیدواریم مشکلات دیگری برای تیم پیش نیاید و سفر و اردوی خوبی را در هند داشته باشیم؛ هرچند نمی‌توان نسبت به این موضوع خوشبین بود. با توجه به شرایط فعلی مشخص است بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه در کشور هند، کار سختی را پیش‌رو دارند.»
گفتنی است اعضای کاروان تیم پرسپولیس دیروز پس از صرف ناهار، هتل را به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) ترک کردند و از آنجا راهی هند شدند.
کاروان پرسپولیس با 21 نفر از بازیکنان خود راهی هند شد و فرشاد فرجی و سعید آقایی برای پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در تهران ماندند.
این دو بازیکن هر زمان که دو تست پیاپی آنها منفی باشد، راهی کشور هند می‌شوند تا به کاروان سرخپوشان ملحق شوند.البته هر دو بازیکن روادید خود را دریافت کرده‌اند و به لحاظ تشریفات سفر، مشکلی نخواهند داشت.

Page Generated in 0.0055 sec