printlogo


کد خبر: 227613تاریخ: 1400/1/22 00:00
بدشانسی بزرگ برای فرجی و پرسپولیس
نایب قهرمان آسیا بدون مدافع روی نیمکت!

پرسپولیس در شرایطی  برای مسابقات فشرده، دشوار و حساس مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به هند رفت که جدا از دو بازیکن جوان و گمنام تیم حتی یک مدافع تخصصی در بین نیمکت‌نشینان این تیم دیده نمی‌شود!
پرسپولیس و فرشاد فرجی بیش از یک ماه تلاش کردند تا به هم برسند. مشکلات دریافت رضایتنامه، مبلغ رضایتنامه و راضی کردن مشهدی‌ها برای جدایی عملیات دشواری بود که فرجی و پرسپولیس سرانجام در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی انجامش دادند اما مدافع مازنی حالا با بدشانسی بزرگی مواجه شده است.
فرجی که به محض حضورش در پرسپولیس دقایقی کوتاه مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کرد بازی با نساجی را به خاطر ابتلا به کرونا و رفتن به قرنطینه از دست داد اما مشکل بزرگتر اینجاست که حالا حضور او در هند و همراهی تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاده است.
 جواب تست چهارشنبه گذشته فرجی بالاخره منفی شد تا بلیت او در پرواز چارتر این تیم تهیه شود اما کادر پزشکی سرخپوشان برای تأیید حضور فرجی خواهان نمونه برداری مجدد از او شد تا بار دیگر کرونای او مورد ارزیابی قرار بگیرد.
همین امر موجب شد تا فرجی نتواند در جمع مسافران پرسپولیس قرار بگیرد و بلیت سفر او برای چند روز دیگر در نظر گرفته شده است.
سختگیری‌های ای‌اف‌سی در این دوره و اینکه اگر تیمی حتی یک بازیکن کرونایی داشته باشد از مسابقات کنار خواهد رفت باعث شد کادر فنی پرسپولیس ریسک نکرده و تا اطمینان از سلامت کامل فرجی پیدا نکرده او را همراه خود به هند نبرند.
البته ابتدا اعلام شد فرجی کلاً از لیست آسیایی پرسپولیس خط خورده اما این اتفاق رخ نداده و شاید او در روزهای آینده به هند برود.
حالا و بعد از جدایی محمد انصاری و احسان حسینی پرسپولیس روی نیمکت اصلاً مدافع ندارد و مثل بازی با نساجی هافبک‌هایی مثل شجاعی، نعمتی و کامیابی‌نیا برای بازی در خط دفاع رزرو شده‌اند.
 

Page Generated in 0.0028 sec