printlogo


کد خبر: 227600تاریخ: 1400/1/22 00:00
لیگ قهرمانان

بازی کلیدی الوحده
فهد مسعود مدیر تیم الوحده امارات که خودش مبتلا به کرونا شده و تیمش را در سفر به هند همراهی نمی‌کند ضمن تشریح آخرین شرایط این تیم گفت: آرزوی ما فقط پیروزی در مرحله پلی آف نبود بلکه رقابت با حریفان گروه پنجم با تیم‌های پرسپولیس، گوا و الریان است. الریان شبیه به الوحده است اما تیم هندی ناشناخته است. پرسپولیس معروف است و بازی با آن در نخستین بازی گروه برای «عنابی» مهم و کلیدی است و در ادامه روند مسابقات تأثیرگذار است.
 
داوران کویتی و لبنانی
وب سایت کورا در خبری اختصاصی و به نقل از منابع حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد احمد العلی به عنوان داور وسط و عبدالهادی العنزی به عنوان کمک داور از کشور کویت راهی شهر گوای هندوستان خواهند شد تا دیدارهای گروه E را مدیریت کنند. احمد العلی که داور بین‌المللی کویتی است و سابقه قضاوت‌های زیادی در سطح آسیا را در کارنامه دارد، دیدار رفت سال گذشته استقلال و الشرطه که با تساوی یک – یک و در عراق برگزار شد را برعهده داشت. این وب سایت همچنین اضافه کرده علی رضا داور لبنانی با کمک‌های هموطنش یعنی سامر بدر و حسن قانصوه قرار است راهی هند شوند تا آنها نیز جزئی از تیم‌های داوری قضاوت کننده در گروه پرسپولیس باشند.
 
مرکادو از الریان خط خورد
باشگاه الریان بعد بازی با الخور که با نتیجه یک - یک همراه بود و به صعود این تیم به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد انجامید، لیست بازیکنان خود برای دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری را اعلام کرد. مهم‌ترین نکته این لیست، غیبت گابریل مرکادو، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین است که به دلیل مصدومیت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست داد. مرکادو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در جریان دیدار با السد، چند ماه دور از میادین خواهد بود.
بدین ترتیب شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی، فرانک کوم مدافع کامرونی و یاسین براهیمی هافبک الجزایری به همراه یوهان بولی مهاجم اهل ساحل عاج چهار بازیکن خارجی حاضر در لیست الریان برای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

Page Generated in 0.0046 sec