printlogo


کد خبر: 227596تاریخ: 1400/1/22 00:00
خبر

اعتراض به حکم شستا
بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس که از واگذاری سه دانگ از سند ساختمان این باشگاه به شرکت شستا از سوی فدراسیون فوتبال به دلیلی بدهی به مارک ویلموتس کاملاً بی‌اطلاع بود پس از رسانه‌ای شدن آن اقدام به پیگیری کرد تا مانع از این اتفاق عجیب شود.
حالا باشگاه پرسپولیس پس از بررسی این پرونده لایحه دفاعی جدیدی را به دادگاه ارائه کرده است تا مانع از این موضوع شود.
مسئولان این باشگاه علاوه بر مخالفت با فروش این بخش از ساختمان عنوان کرده‌اند ششدانگ ساختمان فعلی برای پرسپولیس است و هیچ نهادی از جمله فدراسیون فوتبال و شرکت سرمایه گاری تأمین اجتماعی، حق داد و ستد آن را ندارد.
 
سمیعی برای پول ماند
بعد از اینکه روز جمعه سمیعی و صدری در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و بازیکنان درباره تعویق دریافت مطالبات‌شان با آنها صحبت کردند مدیرعامل باشگاه هم به آنها وعده داده طی دو هفته بخشی از مطالبات‌شان را پرداخت کند.
به همین خاطر مدیرعامل پرسپولیس در تهران ماندنی شد تا بتواند منابع مالی لازم را برای پرداخت پول به اعضای تیم فراهم کند. سمیعی قصد دارد حدود ۱۰ روز دیگر با جیب پر از پول به هند رفته تا ضمن بررسی شرایط اردوی این تیم مبلغی را نیز بین بازیکنان تقسیم کند.
 
شهدای گمنام برای آکادمی
بعد از بازدید مدیران باشگاه پرسپولیس از مجموعه شهدای گمنام به همراه شهرداران مناطق 18 و 19 اقدامات عمرانی جهت بازسازی و تجهیز این ورزشگاه  به زودی و همزمان با حضور تیم پرسپولیس در هند آغاز خواهد شد تا این مجموعه بعد از آماده‌سازی برای فصل پیش‌روی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در اختیار آکادمی فوتبال پرسپولیس قرار گرفته و محل برگزاری تمرینات، بازی‌ها و استعدادهای فوتبال باشد.
 

Page Generated in 0.0047 sec