printlogo


کد خبر: 227587تاریخ: 1400/1/22 00:00
طنزیم
حتی شبیه ما هم نیستند!

هومن جعفری
 
ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، درباره زمان حل مشکل و هماهنگی این تیم برای پرواز به کشور میزبان گفت: «ما هم نمی‌دانیم اصلاً چطور این امکانات تأیید و به هند میزبانی داده شده است. من قبلاً هم گفتم، ما به کشوری می‌رویم که شرایط بسیار ویژه‌ای دارد. هند مانند قطر، امارات و حتی ایران نیست و شرایط متفاوتی دارد!»
متوجه شدید؟‌! هند حتی شبیه ایران هم نیست! یعنی از ما هم گل و بلبل‌تر هستند؟
خبر را بخوانید: مصدومیت جدید فیلیپ کوتینیو به این معنی است که ملی‌پوش برزیلی در ادامه فصل قادر به همراهی بارسلونا نبوده و حداقل این فصل به 100 بازی با لباس بلوگرانا نخواهد رسید. در صورتی که کوتینیو موفق به انجام چنین کاری شود، کاتالان‌ها مجبورند 20 میلیون یوروی دیگر به لیورپول بپردازند، زیرا یک بند پاداش بر این اساس در قرارداد دو باشگاه در سال 2018 گنجانده شده بود.
یعنی در خارج از مصدومیت بازیکن خودشان هم پول در می‌آورند! ما اینجا از مصدوم شدن بازیکنان یا سالم بودن‌شان یا درخشیدن یا تضعیف روحیه و تضعیف جایگاه‌شان در فوتبال فقط بدهکارتر می‌شویم! سود که تعطیل است! کل یوم ضرر!
سرمربی تیم گوآی هند عنوان کرده که این تیم در صدد است تا فوتبال این کشور را به جهانیان معرفی کند. توصیه می‌کنیم دوستان هندی معرفی فوتبال هند را به سینمای هند واگذار کنند. هم بهتر نتیجه می‌گیرند، هم یک شبه ره صد ساله می‌روند. دو تا فیلم می‌سازی، سلمان خان می‌رود ورزشگاه، اول همه بازیکنان میزبان را دریبل می‌زند، بعد همه حضار در ورزشگاه را هم یک دل سیر مورد کتک قرار می‌دهد، آخرش هم جام جهانی را می‌دهند دستش! هم سریع‌تر است هم پر فروش‌تر است، هم رسیدن به عناوین جهانی در آن، کاری ندارد.
 

Page Generated in 0.0052 sec