printlogo


کد خبر: 227575تاریخ: 1400/1/22 00:00
خبر

مهاجم خارجی ذوب‌آهن جراحی کرد
دارکو بیدوف مهاجم صربستانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. امیرحسین شریفیان‌پور پزشک تیم ذوب‌آهن اصفهان در این رابطه می‌گوید: «این بازیکن مدتی بود که از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده بود که با نظر کادر پزشکی تیم فوتبال و مشورت با پزشک متخصص، جمعه زانوی خود را عمل کرد. به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود او حداقل سه هفته از میادین به دور باشد. قاسم حدادی‌فر کاپیتان بااخلاق تیم ذوب‌آهن هم دچار آسیب‌دیدگی مختصری شده و چند هفته‌ای را به استراحت می‌پردازد.»
 
شایعه ابتلا به کرونا تکذیب شد
آخرین وضعیت پورموسوی با صنعت‌نفت
در شرایطی که غیبت سیروس پورموسوی در تمرین صنعت‌نفت به ابتلای او به کرونا ارتباط داده شده بود، سرمربی زردپوشان آبادانی این موضوع را رد کرد. پورموسوی با اعلام اینکه غیبتش در تمرینات تنها به‌دلیل این بوده که وضعیت پرداختی و حمایت از صنعت‌نفت آبادان مشخص شود شایعه ابتلایش به کرونا را رد کرد. سرمربی صنعت‌نفت آبادان در حال حاضر با توجه به وعده مدیران این تیم در خصوص حل مشکل مالی در عزیمت به آبادان است و اگر این موضوع تحقق یابد به همکاری خود با باشگاه ادامه خواهد داد. پورموسوی با اشاره به شایعاتی درباره پیشنهاد باشگاهی از عمان می‌گوید: «پیشنهاد همیشه وجود دارد. در نیم‌فصل از باشگاه داخلی هم پیشنهاد داشتم اما خودم را متعهد به باشگاه و هواداران و بخصوص بازیکنان می‌دانستم که با صحبت‌های من با باشگاه قرارداد بسته بودند. تمام بازیکنانم در نیم‌فصل از تمام وجود مایه گذاشته بودند و وظیفه من است که از آنها حمایت کنم. امیدوارم مسئولان هم حمایت خود را داشته باشند تا بتوانیم به نتایجی که هواداران انتظار دارند دست پیدا کنیم.»
 
بازگشت مصدومان گل‌گهر
تیم گل‌گهر سیرجان که در اولین بازی سال1400، 3 بر یک به پیروزی رسید در هفته بیستم لیگ برتر میهمان پیکان خواهد بود. فرشید باقری، علی دشتی و امین پورعلی که به‌علت مصدومیت نام‌شان در لیست بازی قبلی مقابل ماشین‌سازی وجود نداشت، با اتمام دوره درمانی مشکلی برای همراهی تیم ندارند و می‌توانند با نظر امیر قلعه‌نویی در بازی این هفته به میدان بروند.
 
سه بازیکن غایب مس‌رفسنجان مقابل سایپا
مس رفسنجان امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر میزبان سایپا خواهد بود. محمد انصاری، محمد قاضی و محسن طرحانی سه بازیکن مصدوم مس رفسنجان هستند که نمی‌توانند تیم را در بازی امروز همراهی کنند. همچنین بر اساس آخرین تستی که برای جلوگیری از شیوع کرونا از اعضای تیم مس رفسنجان گرفته شد، هیچ مورد مثبتی در این تیم وجود ندارد.
 
آستن نیامده از ماشین‌سازی رفت
معاون ورزشی تیم فوتبال ماشین‌سازی که چهار روز پیش به این سمت منصوب شده بود، استعفا داد. باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد هفته گذشته بابک آستن به‌عنوان معاون ورزشی تیم ماشین‌سازی انتخاب شد ولی این موضوع قبل از آغاز به کار رسمی ایشان با حواشی و اعتراض اکثریت هواداران فوتبال آذربایجان همراه بود. 
در همین راستا بابک آستن دیروز استعفای خود را به مدیرعامل باشگاه تقدیم کرد. به‌خاطر تکریم هواداران و جلوگیری از ایجاد حواشی در تیم، با تصمیم مدیریت باشگاه، با این استعفا موافقت و حضور آستن به‌عنوان معاون ورزشی تیم منتفی شد. بدینوسیله اعلام می دارد آستن تاکنون هیچ مسئولیت اجرایی و تعهدی در تیم و باشگاه ماشین‌سازی نداشته و من‌بعد نیز نخواهد داشت.
 
استقبال باشگاه شارجه از کاروان تراکتور
مسئولان باشگاه شارجه امارات در فرودگاه دبی از اعضای تیم تراکتور استقبال کردند. مسئولان باشگاه شارجه امارات ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای تیم تراکتور، برای آنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کردند. تراکتور در گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با پاختاکور ازبکستان، شارجه امارات و نیروی هوایی عراق همگروه است.
 

Page Generated in 0.0045 sec