printlogo


کد خبر: 227567تاریخ: 1400/1/22 00:00
لژیونرها

 مدافع ایرانی در حال مذاکره با آ.ا.ک
جزئیات پیشنهاد ترابزون برای تمدید مشخص شد
شرایط سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور برای ماندن در این تیم یا جدایی از جمع بازیکنان ترابزون در پایان فصل هنوز مشخص نیست. ماه‌هاست که خبرهای مختلفی از مذاکره تیم‌های اروپایی با حسینی رسانه‌ای شده اما هنوز سرنوشت این مدافع ایرانی مشخص نشده است.
علیرضا پیکان، مدیربرنامه مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور درباره آینده موکلش با تیم ترکیه‌ای و پیشنهادی‌های رسیده صحبت کرد.
مدیربرنامه حسینی در مصاحبه با سایت «SDNA» یونان گفت: «شایعاتی مطرح شده که مدافع ایرانی به پاناتینایکوس می‌رود اما این خبر صحت ندارد. باشگاه آ.ا.ک به دنبال موکلم است و مذاکرات در حال انجام است. حسینی ذهنیت خوبی برای حضور در سوپر لیگ یونان دارد. البته پیشنهادهای دیگری نیز وجود دارد.»
او تأکید کرد: «ترابزون اسپور برای تمدید پیشنهاد جدیدی ارائه کرده است. تیم ترکیه‌ای پیشنهاد 3 ساله داده است. ما در حال بررسی تمام پیشنهادی‌های رسیده هستیم و تا آخر همین ماه بهترین تصمیم را درباره آینده حسینی می‌گیریم.»
 
 
دفاع سرمربی پورتو از گل نزدن‌های مهدی طارمی
سرمربی تیم فوتبال پورتو در واکنش به گل نزدن‌های اخیر مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش، افت یک بازیکن در طول فصل را طبیعی دانست.
«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو، جمعه در نشست خبری پیش از بازی با توندلا شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. یکی از خبرنگاران درباره مهدی طارمی و عدم گلزنی او در بازی‌های اخیر سؤال کرد. طارمی با احتساب بازی در تیم ملی ایران، در ۹ مسابقه متوالی گلزنی نکرده است.
کونسیسائو در پاسخ به این سؤال گفت: «در طول فصل ممکن است بازیکنان دوره‌های خوب و بدی را پشت سر بگذارند. مواقعی وجود دارد که بازیکن گل نمی‌زند و سخت کار می‌کند.»
او همچنین تأکید کرد: «نکته مهم برای من این است بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند همان کاری را که از آنها خواسته شده، انجام بدهند. اگر طارمی نباشد، «آنتونیو»، «مانل» یا «خواکیم» گلزنی می‌کنند و در بازی تعیین کننده هستند. تا زمانی که تیم برنده شود، مشکلی پیش نخواهد آمد.»
 
 
لیگ ستارگان قطر
پیروزی الدحیل با پاس گل کریمی
الدحیل برنده رویارویی تیم‌های لژیونرهای ایرانی لیگ ستارگان قطر شد.
در یکی از دیدارهای جمعه شب، هفته پایانی لیگ ستارگان قطر الدحیل 4 بر صفر الاهلی را شکست داد. دودو (35 و 89) و اولونگا (54 و 83) زننده 4 گل الدحیل بودند. گل دوم الدحیل روی پاس علی کریمی به دست آمد. امید ابراهیمی نیز در ترکیب الاهلی بازی کرد.
تیم الاهلی با این شکست در رده چهارم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و از کسب سهمیه آسیایی بازماند. تیم الدحیل با 47 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
 
 
لیگ ستارگان قطر
تیم خلیل‌زاده آسیایی شد
تیم الریان با تساوی در بازی هفته پایانی لیگ ستارگان قطر سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. تیم الریان جمعه شب به مصاف الخور رفت و برابر میهمانش به تساوی یک - یک بسنده کرد. فرانک کوم تنها گل الریان را در دقیقه 44 به ثمر رساند. گل تساوی الخور هم توسط سعید محمد براهیمی در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه الریان شد.
شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی الریان در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش بازی کرد.
تیم الریان با این تساوی 35 امتیازی شد و ضمن قرار گرفتن در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد. تیم السد با 60 امتیاز قهرمان فصل
 21-2020 لیگ ستارگان شد.
 

 


Page Generated in 0.0049 sec