printlogo


کد خبر: 225952تاریخ: 1399/12/16 00:00
صنعت نفت- پرسپولیس
پنجره باز، شهر زرد وضعیت قرمز

پرسپولیس برای دومین بازی نیم‌فصل دوم به آبادان رفته تا مقابل صنعت نفت و تیم سیروس پورموسوی قرار بگیرد. پرسپولیس وضعیت مناسبی برای این مسابقه دارد و با اتفاقات اخیر آرامش بر اردوی این تیم حکمفرما شده است.
آنها شش بازی متوالی برنده بوده‌اند و در این شش بازی فقط یک گل خورده‌اند. پرسپولیس بعد از 5 برد متوالی قهرمان نیم‌فصل اول شد و با برد در اولین بازی نیم‌فصل دوم موقعیتش در صدر جدول را تثبیت کرد. با تزریق بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان شرایط حاشیه‌ای هم تا حدودی جمع و جور شد اما مهم‌ترین اتفاق باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بود. این اتفاق مهم بعد از حدود یک ماه محرومیت و با تلاش باشگاه و فراهم شدن بودجه‌ای کلان رخ داد و اکنون پرسپولیس بدون محرومیت وارد این مسابقه خواهد شد و در همین مسابقه از اولین خریدش می‌تواند استفاده کند.
در نقطه مقابل صنعت نفت برعکس پرسپولیس شرایط خوبی ندارد. از آخرین برد آنها نزدیک به یک ماه می‌گذرد و تیمی که به نوعی پدیده مسابقات در ده هفته ابتدایی بود و همراه با گل‌گهر تنه به تنه بزرگان می‌زد با افتی عجیب مواجه شده است. صنعت نفت در 5 بازی آخر طعم برد را نچشیده. آنها در چهار بازی آخر نیم‌فصل اول دو مساوی و دو باخت متحمل شدند و در بازی اول نیم‌فصل دوم مقابل پیکان شکست خوردند.
در واقع وضعیت تیم زرد به نوعی قرمز است ضمن اینکه شهر زردها هم وضعیتی قرمز دارد چرا که کرونای انگلیسی در خوزستان تلفات زیادی داشته و اصلاً برگزاری این مسابقه را در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود.  شرایط مالی صنعت نفت و پنجره بسته این باشگاه نتایج این تیم در هفته‌های گذشته را تحت تأثیر قرار داده و درست در شرایطی متفاوت با پرسپولیس قرار دارد. با این حال انگیزه‌های تیم آبادانی برای خلاص شدن از این وضعیت می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد و شاید همین برد تمام مشکلات را یکجا برای آنها حل کند پس موقعیت متضاد دو تیم نیز نمی‌تواند تضمین‌کننده برتری پرسپولیس در آبادان باشد.

Page Generated in 0.0066 sec