printlogo


کد خبر: 225949تاریخ: 1399/12/16 00:00
پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد
ترابی بازی می‌کند، مغانلو آمد، فرجی می‌آید

بالاخره با هر زحمتی بود باشگاه پرسپولیس موفق شد تمام پول بدهی به ماریو بودیمیر را پرداخت کرده و بعد از تأیید وکیل این بازیکن و اعلام فیفا محرومیت این باشگاه تمام شده و پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را باز کند.
عصر روز پنجشنبه وکیل بودیمیر با ارسال ایمیل به باشگاه پرسپولیس، دریافت تمام پول را تأیید کرد. بعد از نشستن 32500 یورو نرخ دیرکرد مطالبات بودیمیر به حساب این بازیکن، داور رادیک وکیل ماریو بودیمیر اعلام کرد پول تمام و کمال دریافت شده و پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم باز شده است.
در پی این اقدام و تبادل نامه‌هایی که صورت گرفت، فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال ایمیلی اعلام کرد؛ محرومیت اعمال شده علیه پرسپولیس مرتفع شده است. به این ترتیب پنجره نقل‌ و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شد.
این پرونده مربوط به فصل هجدهم بود که با پیگیری اعضای کنونی هیأت مدیره باشگاه و پس از پرداخت ۴۵۷ هزار یورو به عنوان اصل طلب و ۳۲ هزار و ۵۰۰ یورو سود و جریمه دیرکرد، به سرانجام رسید.
روز گذشته ابراهیم شکوری قائم مقام و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در توئیتر خود از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و البته دریافت ‌ای‌تی‌سی مهدی ترابی خبر داد. او ضمن تشکر از دبیرکل فدراسیون فوتبال قطر و البته کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال که باعث شدند در طول بیست و چهار ساعت‌ ای‌تی‌سی ترابی بیاید خبر خوشی به هواداران پرسپولیس داد.
به این ترتیب ترابی می‌تواند در بازی با صنعت نفت آبادان پرسپولیس را همراهی کند و به احتمال فراوان در نیمه دوم این مسابقه به میدان خواهد رفت.
در عین حال خرید دوم پرسپولیس که شهریار مغانلو است هم به زودی قراردادش را با این باشگاه منعقد خواهد کرد. توافق نهایی با این بازیکن دوشنبه هفته گذشته صورت گرفت و قرار بود این مهاجم بامداد دیروز و بعد از اوکی شدن تست کرونایش به تهران بیاید. بعد از پرداخت 50 هزار یورو به باشگاه سانتاکلارای پرتغال بابت رضایتنامه این بازیکن، قرارداد مغانلو به احتمال زیاد امروز یا فردا منعقد می‌شود هر چند ممکن است این اتفاق با اضافه شدن آپشن‌هایی به قرارداد او صورت گیرد.
خرید سوم و احتمالاً آخر پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی هم فرشاد فرجی است. مدافع شهرخودرو که غیر از میانه خط دفاع در کناره‌های خط دفاع هم بازی می‌کند. فرجی در ابتدای فصل هم قصد داشت دوباره شاگرد یحیی شود و حتی گفته بود زمین‌های شمالش را می‌فروشد تا پول رضایتنامه‌اش به شهرخودرو را پرداخت کند. حالا گفته شده او با فروش آپارتمانش در شمال مبلغ دومیلیاردی رضایتنامه‌اش به باشگاه مشهدی را پرداخت کرده و احتمالاً فردا یا پس فردا قراردادش با پرسپولیس را نهایی خواهد کرد.
 
 

Page Generated in 0.0060 sec