printlogo


کد خبر: 225928تاریخ: 1399/12/16 00:00
پیروزی بهمن نصیری در تست انتخابی رویینگ
تنها شانس سهمیه در بخش مردان

حمید رضوانی در انتخابی تیم ملی قایقرانی روئینگ نتوانست بهمن نصیری را شکست دهد. مسابقات انتخابی تیم ملی رویینگ برای حضور در انتخابی المپیک ژاپن در دریاچه آزادی برگزار شد. رقابت بین حمید رضوانی و بهمن نصیری در مسافت ۲ هزار متر برگزار شد که در نهایت نصیری با ۱۲ ثانیه اختلاف اول شد. با این حساب نصیری باید به عنوان تنها شانس مردان در بخش رویینگ، اردیبهشت ما با رقبای آسیایی خود رقابت کند.
مسابقه انتخابی در بخش تک نفره مردان در حالی برگزار شد که برای رقابت با نازنین ملایی هم کسی تمایل نشان نداد. به این ترتیب ملایی و نصیری در انتخابی المپیک ژاپن در رویینگ یک نفره به رقابت می‌پردازند.
سولماز عباسی سرمربی زنان نیز برای رویینگ دونفره زنان جهت حضور در انتخابی المپیک، تست‌هایی را از کیمیا زارعی، زینب نوروزی و شکیبا وقوفی می‌گیرد تا در آخرین فرصتی که برای ارسال اسامی نهایی نفرات وجود دارد، ترکیب روئینگ دونفره زنان را اعلام کند.
نازنین ملایی و بهمن نصیری به همراه افشین فرزام سرمربی رویینگ مردان هفته آینده اردویی را در الیگودرز برگزار می‌کنند اما تیم سولماز عباسی در تهران اردو دارند. طبق اعلام قبلی فدراسیون جهانی، مسابقات انتخابی المپیک آسیا ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ژاپن برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0.0073 sec