printlogo


کد خبر: 225926تاریخ: 1399/12/16 00:00
افشین فرزام: برای ارزیابی قایقرانان لیگ محک خوبی بود

 افشین فرزام سرمربی تیم رویینگ کشورمان معتقد است در مجموع با برگزاری لیگ شرایط خوبی ایجاد شد تا قایقرانان بخصوص ملی‌پوشان در فشار باشند.
افشین فرزام در خصوص برگزاری لیگ‌ رویینگ و عملکرد ملی‌پوشان می‌گوید: «قطعاً برای اینکه وضعیت قایقرانان در رویینگ را در مسافت استاندارد بررسی کنیم، باید در مسافت 2 هزار متر حضور داشته باشند. با توجه به محدودیت در این حوزه برای اینکه قایقرانان موفق ظاهر شوند، بخشی تمرینات ما بخصوص نزدیک مسابقات، سرعتی است. طراحی لیگ بیشتر بر اساس رقابت‌های سرعتی و مسافت کوتاه بود. در هر حال با توجه به اینکه قایقرانان در یک روز در سه - چهار مسابقه شرکت کردند و این موضوع تلاش و فشار زیادی را داشت، محک خوبی بود تا ارزیابی دقیق‌تری از استقامت آنها داشته باشیم.»
فرزام در خصوص رکورد قایقرانان نیز اعتقاد دارد: «از نظر تایم‌گیری باید بگویم در ساعتی دریاچه مواج و باد مخالف بود، گاهی نیز باد موافق بود و تایم‌ها خوب بود. بر این اساس تایم‌ها دقیق نبود و نمی‌شد روی آنها حساب کرد و آنها برای ما مبنا نیستند. در مجموع با برگزاری لیگ شرایط خوبی ایجاد شد تا قایقرانان بخصوص ملی‌پوشان در فشار باشند.»
سرمربی تیم رویینگ کشورمان در خصوص اعلام نفرات نهایی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، تأکید دارد: «با توجه به اینکه 18 اسفند قرار است شرایط جدید ژاپن مشخص شود، فعلاً منتظر هستیم. درخواست داشتم قبل از 18 اسفند تست انتخابی برگزار شود و تکلیف نفرات مشخص شود چرا که اگر قرار است مسابقات انتخابی المپیک انجام شود، باید برای تمرین در مسافت طولانی از تهران خارج شویم‌. دو روز پیش ایمیلی از طرف فدراسیون جهانی به دستمان رسید مبنی بر اینکه قایق‌های خود را مشخص کنید و تأکید داشتند 18 اسفند همه چیز مشخص می‌شود. فعلاً همه چیز مبنی بر برگزاری مسابقات است و تنها در مورد اینکه قرنطینه باشد یا نه صحبت می‌شود.»

Page Generated in 0.0046 sec