printlogo


کد خبر: 225920تاریخ: 1399/12/16 00:00
مصاحبه و خبر

از هیچ‌کس گلایه ندارم
آجرلو: به رأی حاجی‌صفی افتخار می‌کنم
انتخابات فدراسیون فوتبال روز دهم اسفند برگزار و در نهایت شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. 
مصطفی آجرلو، علی کریمی و کیومرث هاشمی دیگر گزینه‌های ریاست فدراسیون بودند. کریمی و آجرلو در دور اول انتخابات به دلیل کم بودن آرای‌شان نسبت به دو گزینه دیگر کنار رفتند اما نکته‌ای که بعد از انتخابات سر و صدای زیادی به پا کرد، رأی احسان حاجی‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به آجرلو بود. 
برگه رأی حاجی‌صفی بعد از ورود به صندوق باز شد و شکار عکاسان نشان می‌داد که وی نام آجرلو را روی برگه نوشته است. مصطفی آجرلو بعد از گذشت چند روز از انتخابات، با انتشار پیامی به این موضوع هم اشاره کرد. 
وی گفت: «به نظر تمام اعضای محترم مجمع که به کاندیداهای خود رأی داده‌اند احترام می‌گذارم. قدردان ۱۸ رأی بزرگوارانه‌ای هستم که بنده را لایق دانستند.
 همچنین به رأی فوتبالی‌ترین عضو مجمع، کاپیتان ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران جناب آقای حاجی‌صفی عزیز به عنوان کوچک‌ترین عضو فوتبال ایران افتخار می‌کنم. برای من همین بس که سند آن در پیشگاه مردم شریف ایران واضح است. ضمناً از کسانی که در این فوتبال به آنها خدمت کرده‌ام و کم‌لطفی کردند هم گلایه‌ای ندارم.»
 
 
جلسه طولانی رئیس فدراسیون با سرمربی تیم ملی
وعده عزیزی خادم به اسکوچیچ
شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران جلسه‌ای طولانی را با دراگان اسکوچیچ برگزار کرد. 
در این جلسه که اولین دیدار رسمی شهاب‌الدین عزیزی خادم با دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شد، رئیس جدید فدراسیون فوتبال بر لزوم حمایت از کادرفنی فعلی تیم ملی تأکید کرد و به اسکوچیچ این اطمینان را داد که از او در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر حمایت خواهد کرد.  همچنین عزیزی خادم اعلام کرده که بهترین امکانات ممکن را برای تیم ملی فراهم می‌کند و در نخستین گام اردوی نوروزی را برای تیم ملی در نظر گرفته که در آن ایران به مصاف سوریه خواهد رفت و احتمال دارد در فیفادی اول هم یک بازی دوستانه برنامه‌ریزی شود.
 اسکوچیچ نیز کمبودهای تیم ملی را به عزیزی خادم گفت و رئیس فدراسیون فوتبال وعده داد که این مشکلات هرچه زودتر برطرف شوند.
 
 
نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا انتخاب شدند
اللهیار و قلی‌زاده در لیست AFC
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامزدهای بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد که اللهیار صیادمنش و علی قلی‌زاده، کاندیدای این نظرسنجی هستند.
 AFC درخصوص صیادمنش و درخشش او در لیگ اوکراین نوشت: «یک پاس گل، 17 برتری در نبردها، 83 درصد صحت پاس در پیروزی یک بر صفر مقابل شاختار دونتسک. لحظه مهم هفته لیگ اوکراین متعلق به مهاجم 19 ساله ایرانی بود که پاس گل هیجان‌انگیزی برای تیم 10نفره زوریا فراهم کرد.
 جوان قرضی فنرباغچه در آخرین ثانیه‌های بازی، توپ را از نیمه زمین خودش دریافت کرد و پس از یک حرکت درخشان انفرادی، گل برتری زوریا را مقابل مدافع عنوان قهرمانی برای دمیترو ایوانیسنیا ساخت.»
این سایت همچنین درباره درخشش علی قلی‌زاده در ترکیب شارلروا و گلزنی او در لیگ بلژیک هم نوشت: «یک گل، 10 برتری در نبردها و چهار دریبل موفق در شکست دو بر یک شارلروا مقابل خنک. قلی‌زاده که سریع‌ترین واکنش را به یک توپ رها شده نشان داد و آن را وارد دروازه حریف کرد، به لیست نامزدهای بهترین لژیونر هفته بازگشت. این وینگر ایرانی تاکنون هفت پاس گل و هفت گل به نام خود ثبت کرده است.»

 


Page Generated in 0.0051 sec