printlogo


کد خبر: 225917تاریخ: 1399/12/16 00:00
لژیونرها

با وجود شکست یک بر صفر مقابل وولوس
صعود آ. ا. ک آتن با انصاری‌فرد
در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال یونان، تیم آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از کریم انصاری‌فرد در رأس خط حمله در استادیوم پانتسالیکو به مصاف تیم وولوس رفت. یاران انصاری‌فرد که در دیدار رفت موفق به کسب پیروزی چهار بر دو خانگی مقابل وولوس شده بودند، در این بازی نتوانستند به برتری برسند و با یک گل در زمین حریف شکست خوردند ولی با این وجود و با توجه به برتری چهار بر سه در مجموع دو مسابقه به مرحله نیمه نهایی جام حذفی یونان صعود کردند.
آ. ا. ک آتن در شرایطی برابر وولوس شکست خورد که طی چهار مسابقه اخیرش هیچ باختی نداشته و دو پیروزی و دو مساوی به دست آورده بود اما نتوانست این روند را ادامه بدهد که البته با وجود باخت نیز صعودش قطعی شد. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که در این فصل دو بازی در جام حذفی انجام داده و در ۲۲ مسابقه سوپر لیگ یونان هم به میدان رفته و هشت گل به ثمر رسانده، در دیدار برابر وولوس تا دقیقه ۸۳ در زمین بود.
 
 
تمجید مدیر ورزشی زوریا از مهاجم ایرانی
زاهدی آمادگی فوق‌العاده‌ای دارد
زاریا استانیسلاو، مدیر ورزشی باشگاه زوریا به تمجید از شهاب زاهدی پرداخت و گفت:‌ «بازیکنان ما خیلی خوب رفتار کردند و صمیمانه به بازیکنان جدید (شهاب زاهدی، ماکسیم خلان، یمِتز و اواسو) خوشامد گفتند. تازه‌وارد‌ها اصلاً احساس بدی پیدا نکردند. شهاب خیلی خوب جلو رفت، آمادگی بسیار عالی داشت و همانطور که در رقابت‌های اوکراین بازی می‌کرد، با زوریا نیز وفق پیدا کرد. شهاب زاهدی با لبخند در تمرینات تیم به رقابت می‌پردازد و این اتفاق خوبی است.» زاهدی در لیگ اوکراین در ترکیب زوریا نیز بسیار درخشان ظاهر شد و توانست در اولین بازی خود برای تیمش گلزنی کند. او با 9 گل در رده دوم گلزنان لیگ قرار دارد.
 
 
واکنش مربی زنیت به علاقه آزمون
اسب قسمت بزرگی از زندگی سردار است
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و تیم زنیت روسیه یکی از کسانی است که علاقه‌اش به اسب زبانزد است و صاحب تعداد زیادی اسب هم هست. بر همین اساس آناتولی تیموشچوک مربی تیم فوتبال زنیت به تازگی درباره علاقه سردار آزمون به اسب گفت: «یک فیلم از اسب‌سواری برای سردار فرستادم. او وقتی اسب‌ها را دید بسیار خوشحال شد، چون به صورت جدی درگیر این کار است. سردار اسب را بسیار دوست دارد و صاحب حدود ۲۵ اسب است. وقتی با آزمون درباره اسب صحبت می‌کنید، چشمانش برق می‌زند. سردار عاشق تماشای مسابقات اسب‌سواری است. اگر ۱۰ اسب را جلوی من بگذارید، برایم دشوار است که بگویم کدام یک چگونه کار می‌کنند. برای سردار از این نظر راحت‌تر است. او همه چیز را می‌داند و در این باره مطالعه کرده است. این قسمت بزرگی از زندگی سردار است.»
 
 
اظهارنظر عجیب بازیکن سابق تیم ملی روسیه
مهاجم روبین بهتر از سردار و زیوبا است
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه مهاجمی بهتر از زوج خط حمله زنیت در لیگ برتر این کشور را معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری ریانووستی روسیه، رومان شیرکوف در این باره گفت: «به نظرم دورده دسپوتوویچ (مهاجم روبین‌کازان) بهتر از سردار آزمون و آرتم زیوبا در لیگ برتر روسیه کار کرده است. او اکنون بهترین مهاجم این رقابت‌هاست و بازیکن قدرتمندی محسوب می‌شود. دسپوتوویچ حتی خیلی متنوع‌تر از سردار آزمون بازی می‌کند. زنیت باید این مهاجم روبین‌‌کازان را با وجود داشتن هزینه بالا بخرد.» در جدول رده‌بندی گلزنان لیگ برتر روسیه سردار آزمون و آرتم زیوبا 11 گله هستند و دسپوتوویچ با 9 گل رتبه سوم را در اختیار دارد. این اظهارنظر در شرایطی منتشر شده که آزمون در دو فصل اخیر گل‌های فراوانی به ثمر رسانده و نشان داده بهترین مهاجم لیگ روسیه به حساب می‌آید. آزمون و جیوبا فصل قبل به صورت مشترک عنوان آقای گلی لیگ روسیه را کسب کردند و این فصل هم هر دو در صدر جدول بهترین گلزن‌ها قرار گرفته‌اند. این واکنش شیرکوف به همین دلیل عجیب است و کمی غیرمنطقی.

Page Generated in 0.0069 sec